Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest duxx

Poduszka boczna kierowcy

Recommended Posts

Guest duxx

cześć,

mam problem z ciągle zapalającą sie kontrolką poduszek.

Po skasowaniu bledu, zapala się średnio po 2-3 dniach.

Zauważyłem, że może to mieć związek z wyższymi temperaturami wewnątrz auta, ostatnio bylo kilka pochmurnych dni, był spokój.

Dziś znów słonko przygrzało i kontrolka sie zapaliła.

Dodam, że fotele są w czarnej skórze.

Błąd jaki sie pojawia to:

B0014-02 - Obwód zapalnika bocznej poduszki powietrznej kierowcy, napięcie za niskie.

Jakieś pomysły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sprwadzenia masz instalacje dochodzącą do poduszki kierowcy. Może ściągałeś ostatnio kierownice? Możliwe że taśma domaga się wymiany. Samo skasowanie błędów to nie jest naprawa auta

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest duxx

Please login or register to see this quote.

Tak, wiem, dlatego chce usunąć przyczynę tego błędu.

Jesteś pewien, że ten konkretny błąd może mieć coś współnego z taśmą, która dochodzi do kierownicy, skoro błąd mówi o poduszce bocznej ?

Kostka pod fotelem sprawdzona, styki w bdb stanie, dla pewności zostały troche podgięte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

B0014 Obwód zapalnika bocznej poduszki powietrznej kierowcy Napięcie za niskie

Zwarcie do masy w obiegu prądowym modułów sterujących zacisku 30, 31 (XC18)

Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 1 s

Następstwo:

Lampka kontrolna układu zostaje włączona.

Dotyczy zacisków:

30, 31 (XC18)

kabel się pewno przetarł i zwiera do masy idzie od modułu sterującego poduszką powietrzną (koło ręcznego masz ten moduł) do zapłonnika bocznej poduszki który masz w siedzeniu

miernik i jazda

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest duxx

Dziękuję xpirat, jutro to sprawdze! Oby się udało :-)

Kable są ok. Potestuje instalacje z odłączoną poduszka kierowcy boczną, zobaczymy co bedzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...