Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ahcarb

Zawór trójdrożny nagrzewnicy wymiana 2,5 V6 JAK ?? !!

Recommended Posts

Jak wymienić szybko i sprawnie ten zawór w V6 ?? Ma ktoś jakąś metode na głoda ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by ahcarb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak z dojściem w 2.5 ale narzędzie jakie potrzebujesz ro

Please login or register to see this link.

zciągasz 3 opaski uważaja płyn zleci chyba że jakimś korkiem szybko zatkasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko jak tam rece wsadzić ;D

płynu nie ma, zdjąłem jedną opaskę z góry, jak zdjąć te 2 opaski z dołu, zaciskam zaciskam i ani drgnie przewód..................... 3 h siedze jan tym g***em i nic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dolot zdjac bedzie wiecej miejsca na rece

Share this post


Link to post
Share on other sites

a bez zdejmowania jakos da rade ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

akurat w 2.5 nie ma najmniejszego problemu z dostępem do zaworu. Jest przypięty do serwa. Wkładasz szczypce albo taki przyrząd z linka i ściągasz opaski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak masz wykalaczki zamiast rak to moze

ja swoich tam nie wsadze zebym sie zes...l

od dolu tez nie da rady bo maglownica jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przerabialem to niedawno u siebie. Tak jak Gawlak prawi, dolot out i wtedy masz troche miejsca, ale i tak sie nagimnastykujesz. Do sciagniecia zaciskow, dobrze jest miec szczypce specjalistyczne - ja pozyczylem od mechanika z garazu obok. Bez nich trwalo by to o wiele dluzej. Tak czy owak rece beda bolec

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje takie narzedzie

Jakis czas temu wymienialismy ten zawór i kombinerkami przez 2 godziny nic nie zrobilismy a z tym urządzonkiem poszlo w 30 min (jak dla mnie jest napewno wygodniejsze niz same szczypce bez linki)

Absolutnie nie reklamuje tego to tylko fotka pogladowa

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no z tym to sobie mozna i bez sciagania dolotu poradzic

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja mam szczypce specjalne do opasek zaciskowych

tez jest latwiej niz zwyklymi

bo lapia za zabek i sie nie zeslizguja

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...