Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

damianplflow

Kolektor ssący - wymiana uszczelki

Recommended Posts

Witam

Chciałbym wymienić uszczelke kolektora ssącego, ale nie mogę odnaleźć porady wymiany samego kolektora w VB 2.0 PB, a wiem, że takową kiedyś widziałem..

Proszę o pomoc, pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpinam się do tematu, jeśli istnieje takowa porada to chętnie bym się jej przyjrzał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez problemu każdy powinien sobie z tym poradzić w X18XE i X20XEV.

1. Demontujesz, okręcasz węże układu dolotowego od przepustnicy.

2. Demontujesz przepływomierz. Odpinasz od niego wtyczkę.

3. Odpinasz linkę przepustnicy.

4. Odpinasz wtyczkę od czujnika położenia przepustnicy.

5. Odpinasz wtyczkę od silnika krokowego.

6. Odpinasz całą listwę elektryczną z wtyczkami nad listwą wtryskową.

7. Odkręcasz przewody zasilające i powrotne paliwa od listwy wtryskowej.

8. Odkręcasz listwę wtryskową paliwa. Demontujesz ją.

Wtedy mamy już dostęp do śrub mocujących kolektor dolotowy do głowicy.

Są jeszcze śruby do łapy wspornika alternatora. Który jest przykręcony do kolektora dolotowego.

Edited by Shymon

Share this post


Link to post
Share on other sites

szukajcie porady zmiany kolektora na ten od omegi

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jeszcze jest jeden wspornik od dołu kolektora, przykręcony na jedną śrubę 13. Trzeba odpiąć przewód serwa oraz, żeby było wygodniej to dwa przewody wodne od przepustnicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ta śruba od dołu to najlepiej na kanał od góry nie polecam, da się oczywiście, ja o niej nie wiedziałem przy zmianie kolektora wyszło w praniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...