Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

robson1986-86

Wyłącza się gaz na postoju i po wcisnięciu pedału gazu

Recommended Posts

Witam

Mam Vectra B 1.6 16V 98r. Wszystko było ok do momentu kiedy udrożniłem sobie odme bo była lekko ściśnięta i mi olej wywalało korkiem ale nie o tym mowa. Podczas udrożniania odmy wypiąłem jedna z dwóch wtyk do kompa gazu. Kiedy skończyłem i pojechałem zatankować gaz zaczął się sam wyłączać i wlaczac. Nieraz na krzyzowce tez sie sam wylaczy i wlaczy. A wszystko sie rozgrywa przy elektrozaworze.

Prosze o pomoc

Ps podpielismy z kolega lapka do centralki i nie bylo zadnych bledow wszystko jakby bylo ok. Sprzet jaki posiadam to wtryskiwacze REG, centralka KME DIEGO

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze przez przypadek przedziurawiles przewod i instalacja traci cisnienie dlatego tak sie dzieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

No w sumie masz racje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Kolega mi tez poradził zeby sprawdzic przewód od elektrozaworu czy nie jest gdzies zagiety, przyciety czy urwany czy Bóg wie co jeszcze bede dumal ale dzieki wielkie za rade

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuzyn tak mial ze stagiem ale u niego przelaczala sie na PB po wcisnieciu hamulca/ wlaczeniu nawiewiu itp

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdziłem cale kable które ida do elektrozaworu i nie tylko. Sprawdzalem tam gdzie wymienialem odme żadnych niepokojących otarc zgiec itp. Wczoraj jechalem z pracy i tak go mozna powiedziec przeciaglem na wyzszych obrotach tzn. od 3 do 4,5 tys obr/min i sie nie wylaczyl lub nie wylaczal sie tak czesto niz na mniejszych obrotach. Moze to wina jakiegos czujnika cisnienia??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by robson1986-86

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kable od wtryskiwaczy nie przebiegają gdzieś bardzo blisko cewki zapłonowej? Kiedyś położylem kable od wtryskiwaczy zaraz przy cewce i nie dało się jechać, trochę gazu i na benzyne wyrzucalo, po przełożeniu paru cm dalej objawy ustały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z kablami od wtryskiwaczy jest wszystko okey, cewka jest oddalona jakies 20 cm. Jedno mnie jeszcze dziwi, jak go zapale na zimnym silniku smiga na benzynce do okolo 20 stopni bo przy takiej temp. powinien sie przelaczac to dlaczego nie zalączaja sie wtryski. Elektrozawór prubuje cos zalączyc i sie wylacza, zalaczy i wylacza i tak kilka razy az wskoczy. Nie wiem juz powoli trace glowe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_dash.gif" alt=":dash:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Pojechałem na warszat w lecie po Waszych odpowiedziach. Wymienili cały reduktor, czujniki od temp i cisnienia gazu, wymienili filter, położyli całą nową wiązkę elektryczną, przeczyścili elektrozawór przy silniku i co??? Dalej k.....a to samo. Zrobiłem to wszystko przed zimą. W zimie było calkiem spoko, ale jak zaczęły się teraz troche cieplejsze dni to wszystko wróciło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Nie wiem co robić, choć mam jeszcze jedną myśl. Możeby sie przyglądnąć wielozaworowi w butli??? Próba nie strzelba. Pojade jeszcze do kolegi podłącze pod lapka i zobaczymy. U chłopaków w warsztacie gdzie mi to wymienili podczas gdy spokojnie sobie pyrkał na gazie i w pewnym momencie sie przełączył na PB pokazał błąd >>PUSTY ZBIORNIK GAZU<< lub cos podobnego ale chodziło o butle ze jest pusta. Nie będę zanudzał pojadę do kumpla i zobaczymy. Dzięki chłopaki za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

he no to sprawdź rurkę miedzianą pod podłogą ,może gdzieś przywaliłeś

Ewentualnie wielozawór przy butli jest skręcony ,odkręć pokrętło na full

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jaki masz reduktor? piszesz ze wymieniali czyli jest nowy tak? na wolnych obrotach chodzi? jak masz kme to pokrec imbusem na reduktorze tam regulujesz czulosc membrany. mi sie tak przerzucal to sam wyregulowalem i jest ok. ja mam reduktor kme silver

Share this post


Link to post
Share on other sites

W reduktorze jest imbus na regulację cisnienia gazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W reduktorze jest imbus na regulację cisnienia gazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W reduktorze jest imbus na regulację cisnienia gazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no wlasnie o tym napisalem imbusem regulujesz membrana cisnienie i dlatego jak jest zbyt niskie to przelacza na PB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Akurat się tak składa skate18x ze tez mam KME Silver.Spróbuje Twojej rady. Dzieki wielkie za radę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

No właśnie na wolnych obrotach fajnie chodzi ale zdarzy się ze jest nagły spadek obrotów i w tym momencie wywala gaz lub czasami jak jadę normalnie niezależnie od obrotów tez wywali. Popatrze na butle i na reduktor. Zasada czułości na cisnienie w reduktorze reguluje sie jak zasada odkręcania i zakręcania??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba sprawdzić w programie jakie jest ciśnienie robocze a jakie na reduktorze, na reduktorze ma być nie mniejsze niż robocze, a najlepiej o ok. 0,1-0,2 bara większe. Ale nie można ustawiać tak sobie na pałe ciśnienia, nie mając podglądu w programie. Silver spokojnie daje rade przy 1.8 i 2.0 (sam mam), więc jeśli przy jakichś obrotach spada mu ciśnienie gazu to sprawdzić do ilu spada i przy jakich obrotach, bo ciśnienie praktycznie betonowe i to przy 1.6 powinien trzymać do odcinki. A jak pada to może być miedź zagięta, zawalone filtry gazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Chwile mnie nie było, miałem dużo pracy. Viki już zrobiona i śmiga na gazie aż miło. Powodem tych wszystkich wariacji był po prostu czujnik ciśnienia mapsensor. Kolega który zakładał mi gaz stwierdził to w przeciągu 20 minut i 180 zl a goście w warsztacie ściągli ze mnie prawie 1000 zl i usterki nie usunęli.

Pozdrawiam wszystkich

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...