Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
magicfoster

błąd tps120 za wysokie napięcie nie da sie skasować

Recommended Posts

Mam ten problem mimo wymiany tpsa i kasowania błędów on zawsze pozostaje, mam 2szt oryginalne i jedną nową podróbkę na której jeżdżę, czyli komp widzi jakby przepustnica była cały czas otwarta. Auto ma lpg 2 gen, na gazie śmiga, a na pb podczas jazdy jakby się przycina, na innym tpsie dobrze ciągnęła na pb od 3tyś. silnik x18xe. Ma ktoś jakiś ciekawy pomysł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sprawdzałeś przewody do czujnika położenia przepustnicy? Sam czujnik może być dobry, ale przerwa w instalacji może powodowac błędy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwa napięciowe sprawdzałem, tylko nie pamiętam, czy masę sprawdziłem, bo to sprawdzałem jakiś czas temu, może masa nie dochodzi z kompa?

Edited by magicfoster

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nie jest prom kosmiczny, a samochód. zerknij po kostce i po wiązce czy wszystko ok. Zawsze można pomóc sobie miernikiem i sprawdzic "przejścia"..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogólnie to instalacje elektryczną na silniku mam do kitu, wszystko się sypie jeśli chodzi o izolację kabli, mam wiązkę z astry z tego motoru, wszystko tak samo tylko czujnik rozrządu inny, ale przekładka to sporo pracy. Czytałem, że najlepiej pod techa rzucić sterownik i wszystko wgrać na nowo, mam też kompa od astry, tylko tu jest RS, a z astry RW dostałem z silnikiem i wiązką więc nie wiem czy można zmieniać. Wstępnie wlałem do pb środek STP i zobaczę jutro, jeśli nie będzie poprawy to przejże kable. Stare świece jak wyjmowałem wcześniej to jedna była czarna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

hmm, jeżeli gaz 2 gen to raczej możesz od razu mierzyć ciśnienie na cylindrach........

Share this post


Link to post
Share on other sites

na gazie chodzi dobrze, a przede wszystkim to ten motor nie widział gazu bo jest z niemieckiej astry sam go zmieniałem i ciśnienie ma dobre na każdym cylindrze, wstępnie jest lepiej na pb po stp, ale zobaczę w dzień dokładniej, bo może to syf we wtryskach jest... Lecz najważniejsze czemu ten błąd tpsa zostaje czy to z powodu lpg, choć lpg jest wpięty pod cewkę WN a nie tpsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...