Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam,

Od pewnego czasu mam taką przypadłość:

w okolicy obrotów 1200 - 1800 przy jednostajnej jeździe poszarpuje autem. Z przewrócenia wielu stron na forum, czyściłem już EGR, jednak dolegliwość nie ustąpiła. Dzisiaj podpiołem autko pod Op-com i wywaliło następujące błedy:

B3700-0F

P400-04

U2142-00

B0959-0F

U2117-71

B1325-03

Prosz o rozszyfrowanie błedów i ewentualne porady co dalej robić z tą dolegliwością.

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
Guest KERADA

P0400- możliwe przyczyny

Recyrkulacja spalin - Obwód wysokiego napięcia

Recyrkulacja spalin - Obwód niskiego napięcia

Układ recyrkulacji spalin - Obwód otwarty

Recyrkulacja spalin Zawór EGR

Przepływ recyrkulacji spalin Nadmierne lub Niewystarczająca

Link to post
Share on other sites

Czyszczony juz był, wymiana?

a elektromagnes tez bo trza umiec dobrze wyczyscic... jesli egr popsuty na dembowo to proponuje sie go pozbyc wyprogramowac i miec z nim spokoj. Koszty takie sam jak nowy zawor ktory jest gorszy od tych starych(nowych)

Link to post
Share on other sites

źle zrozumialeś, nie regenerowałem jeszcze, pisze że taki koszt.

A ile kosztuje wywalenie EGR?

mozna to zrobic opcomem?

Link to post
Share on other sites

W dieslu ?

myślę że nie zacznie walić błędami

jedyna możliwa rzecz to chip i wycięcie egr -20% (choć nie wiem jak to w vc ) Jak pisałem 0400 to nie tylko EGR

Link to post
Share on other sites

źle zrozumialeś, nie regenerowałem jeszcze, pisze że taki koszt.

A ile kosztuje wywalenie EGR?

mozna to zrobic opcomem?

opcomem to mozesz sobie sczytac bledy....

egra usuniesz programowo u tenerow i zaslepic albo poszukaj u nas w dziale reklama...

nie warto sie z nim bawic kilka razy mozna poczyscic ale jak to nie daje rady to pozbyc sie go raz na zawsze

Edited by Pampam69
Link to post
Share on other sites

Panowie jak wyczyścić elektromagnes?

i jeszcze jedno czy zamontowanie zaślepki może pomóc w sprawie poszarpywania?

Link to post
Share on other sites

Panowie jak wyczyścić elektromagnes?

i jeszcze jedno czy zamontowanie zaślepki może pomóc w sprawie poszarpywania?

musi byc czysciutki jak tego nie robiles to odpusc sobie bo mozesz jeszcze go dobic.... podszarpuje egr bo sie zacina jak podlozysz zaslepke to zmiejszysz ilosc syfu wpadajacego do kolektora.. Zaslep odlacz wtyczke i zobacz jak lata

Edited by Pampam69
Link to post
Share on other sites

po zaślepieniu odłączych wtyczkę od EGR?

tak, jak uterka minie to wina EGR?

Dzwoniłem do gościa który regeneruje, 195PLN zostawiasz mu swój, daje drugi po regeneracji rok gwarancji.

polecacie?

Link to post
Share on other sites

po zaślepieniu odłączych wtyczkę od EGR?

tak, jak uterka minie to wina EGR?

Dzwoniłem do gościa który regeneruje, 195PLN zostawiasz mu swój, daje drugi po regeneracji rok gwarancji.

polecacie?

sam musisz wybrac tylko pamietaj jakosc moze isc z cena... czasami lepiej dac wiecej pln i miec spokoj

Link to post
Share on other sites

tą wtyczkę odłączyć czy nie ?

zrob co chcesz zebys nas pozniej nie ganial

czytam te twoje wszystkie posty i wnioskuje ze chcialbys zeby polowa forum naprawila Ci auto i najlepiej za darmo miec wszystko.

Odlacz podlacz zrob co chcesz ale postaraj sie cos zrobic sam a nie liczysz ze z forum ktos wezmie na dupe a pozniej powiesz ze kolega taki doradzil

Edited by Pampam69
Link to post
Share on other sites

Wiesz nie będę obwiniał nikogo, i nie chcę nic za darmo, sprawdzam czy są jakieś rozwiązania, które mogę sam zastosować, a oddanie samochodu do servisu czy mechanika to ostateczność.

forum suży do wymiany doświadczeń i informacj, a każdy robi coś na własna odpowiedzialność. A kiedy ktoś mi pisze o czymś to chcę uzyskać jak najwięcej informacji aby zrobić to poprawnie.

Link to post
Share on other sites

Wiesz nie będę obwiniał nikogo, i nie chcę nic za darmo, sprawdzam czy są jakieś rozwiązania, które mogę sam zastosować, a oddanie samochodu do servisu czy mechanika to ostateczność.

forum suży do wymiany doświadczeń i informacj, a każdy robi coś na własna odpowiedzialność. A kiedy ktoś mi pisze o czymś to chcę uzyskać jak najwięcej informacji aby zrobić to poprawnie.

to co napisales jest oczywiste a ja napisalem Ci ze nikt nie napisze ci chopin smialo odpinaj bo jak sie cos wylozy to do kogo bedziesz mial pretensje? juz bylo kiedys kilka takich sytuacji wlasnie ze ktos cos powiedzial...

Link to post
Share on other sites

Witam, podepnę sie pod temat. Mam podobny problem, ale u mnie szarpie tak około 1500 obrotów( efekt jest porównywalny do "chwilowych braków paliwa) jest to tylko na zimnym silniku. Jak sie rozgrzeje to idzie bez problemu. Opcom nic nie pokazuje, jeśli chodzi o błędy.Paliwo cały czas ta sama stacja, filtr wymieniony. Jakieś sugestie?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP