Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest tmw

wkład pierburga PRZEPŁYWOMIERZ vectra gts 2.2 diesel

Recommended Posts

Guest tmw

zdecydowałem się na zakup wkladu Pierburga, wymieniłem go sam, po odpaleniu pojawił się błąd, podczas jazdy jakieś dziwne syczenie, przy przyspieszeniu, tak jakby na milisekundę zwalniał i przyspieszał już ładnie, przy kolejnych odpalaniach błąd znikł....

aż... jadę, może gdzieś po 4 km od zamontowania, gazu, a tu błąd i spadek mocy... aż mnie cholera wzięła... wkład 330zł i nic z tego?

co może byś przyczyną?

czy są jakieś procedury wymiany przepływomierza? czy muszę jechać pod komputer?

Cy może błąd tkwi w czymś innym?

proszę o porady...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W firmie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odczytaj błędy a jeśli jesteś pewny że to wina przepływomierza to podmień go z kimś na próbę - nie ma żadnej procedury. Wyjmujesz stary i wkładasz nowy.

Z tego co mi sie wydaje to przepływomierz w uzywce nie kosztuje aż tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tmw

Please login or register to see this quote.

nowy boscha 680zł, dlatego zdecydowałem się pierburga, podobna bardzo solidna firma, na allegro dałem za nowy wkład 330 z przesyłką, normalnie kosztuje na intercars 440zł

na starym boschu przy odpaleniu zapalał się błąd, po dodaniu mocno gazu, błąd gasł i było ok, zaciął się raz podczas podróży i była masakra, gaszenie, zapalanie i w kółko, ostatnio kontrolka błędu nie gasła, a zaczęła się palic kontrolka od emisji spalin, stąd moja natychmiastowa reakcja kupować nowy, z racji funduszy padło na wkład...

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszukaj na forum odziału łódzkiego kogoś z opcomem - zrób odczyt błędów i napisz tu jakie były. Wymieniając "w ciemno" marnujesz tylko czas i pieniądze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tmw

błędy po założeniu wkładu P0100 oraz P1590 tj. przepływomierz powietrza oraz elektrozawór próżniowy

dzisiaj się wkurzyłem i założyłem stary boscha i jak ręką odjął, ale on też zaraz da o sobie znać...

dzwoniłem do sprzedawcy, poinformował mnie, że przyczyną może być brak adaptacji sterownika, czy słyszeliście o czymś takim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

podejrzewam że masz problem z jakimś wężykiem podciśnienia a ta cała wymiana przepływomierza nie ma sensu ale to tylko przypuszczenia bo ciężko to diagnozować na odległość

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tmw

Please login or register to see this quote.

co doradzasz? jak sprawdzić tę wężyki, gdzie one są w ogóle ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest davido6

Witam ja mam podobny problem przy 2,2 dti mam vectre b i znajomy ma vectre c 2,2 dti i chce sprawdzic przepływomierz i czy bedzie on pasował?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...