Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dragox25xev

kontrolka pasów uaktywnienie

Recommended Posts

Witam,nosze sie z zamiarem uaktywnienia kontrolki nie zapiecia pasow mam pytanie czy ktos juz robil cos takiego w swojej viki?bardzo prosilbym o pomoc;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witamy,

Niestety raczej nie dasz rady.

Kontrolka zapiętych pasów była tylko na Japonię jak się nie mylę.

Aby uaktywnić kontrolkę musiałbyś mieć dodatkową instalację oraz czujniki obciążenia fotela oraz rozwinięcia pasa, spotykane jest to tak często jak elektrycznie składane lusterka, praktycznie nie do zdobycia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam coś takiego w planach. Nie wymyśliłem jeszcze tylko jak rozwiązać czujnik rozwinięcia/zapięcia pasów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie pamietam teraz czy tu czy na VU

juz ktos zrobil instalacje i czujnik w zapieciu pasa

i kontrolke oczywiscie do tego uruchomil

wiec sie da

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurde szkoda ze temat zniknal z forum:(a moze by zaadoptowac czujnik z daewoo?wtedy rozbieram zapiecie pasa z daewoo i viki i przekladam czujnik ktory wpinam zas w kostke pod fotelem///a z czujnikiem zajetosci fotela sobie odpuszcze-tak zeby ta kontrolka sie swiecila do momentu gdy zapne pas...co myslicie?hehe przeciez nie moze byc tak ze takie daewoo lanos czy tico ma takie cos a nasze viki nie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli masz zamiar zrobić to tylko dla kierowcy to ok, jeżeli natomiast również dla pasażera to będzie problem.

Ale ogólnie lanos nexia i reszta koreańców jest robiona na licencji GM więc istnieje duże prawdopodobieństwo że zaadoptowali bezpośrednio rozwiązanie z opla, trzeba by to sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciekawy tylko jestem 2rzeczy mianowicie czy mam instalacje po drugie czy jak bym skolowal taki czujnik z lanosa itp i go podlaczyl do kostki to czy kontrolka by palila sie tak dlugo jakby pasy byly nie zapiete?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalacji na pewno nie masz bo nie było.

Tak jak wyżej - tylko na japonie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nom instalacji nie mam ale to chyba nie problem pociagnac instalacje od licznika do fotela co?trzeba by wyciagnac licznik mase mozna wziac ze sciezki licznika a plusa z czujnika ?kurde szkoda ze nie mam dojscia do czesci daewoo yyy bo wtedy kupilbym zapiecie i przelozyl czujnik do viki

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale kupienie części do Daewoo to chyba nie problem - na każdym szrocie zapewne lezy coś koreańskiego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzis zakupilem zapiecie pasa od lanosa z czujnikiem...zobaczymy jak to wyjdzie

eh szkoda gadac probowalem na pare sposobow ale duuupa w ostatecznosci polaczylem z zarowka akumulatora i swieci dopoki sie auta nie odpali heh cos na zasadzie przypomnienia:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dlaczego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Kontaktron na zewnątrz napinacza + magnes przyklejony na języku pasa

2. Mikrowyłącznik z dźwignią działający po zmniejszeniu grubości zawiniętego pasa bezpieczeństwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego miho zrobiles cos takiego u siebie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...