Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
GSII

Komputer BC

Recommended Posts

Mam komputer BC GM 90 228 341 lecz nie wiem od jakiego silnika? ktoś może ma rozpiskę jaki był montowany w jakich silnikach ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wystarczy poczytać. Ten typ nic nie mówi. "Pudełko BC" było jedno, aczkolwiek różne były w nich tzw. "wsady". Z tyłu puszeczki jest mała, biała kostka, to w niej zawarte są dane auta. A jak sprawdzić ? Podłącz BC do auta, zrób test obiema klawiszami i powinny pojawić się kody. Ja je nam podasz, to na tej podstawie postaram Ci się odpowiedzieć na pytanie, z jakiego auta masz to BC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i tu bedzie problem bo w aucie nie mam BC a tylko duala wiec tego nie sprawdzę ;-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałeś czy nie masz instalacji pod BC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No właśnie ! Ja tak miałem, fabrycznie miałem TIDa a w oddali była magiczna 26 PINowa kostka do BC. U mnie było na zasadzie Plug&Play

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie nie ma tej kostki bo rozebrałem pol deski jedynie zółta kostka jest za zegarami ale podłączona pod komp bc nic się nie dzieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Domyślam się, że masz auto poliftowe, skoro masz DID'a. Pytanie, z jakiego rynku (Niemcy, Austria, Włochy, Benelux) ? Bądź napisz jakie masz wyposażenie, silnik. U mnie kostka była oryginalnie sklejona (fabryczną taśmą) do wiązki idącej przy panelu ogrzewania/radia. Tam, nieco w oddali trzeba było ją odkleić i pięknie jak nówka weszła do bc. Oczywiście reszta też była (czujniki, biała kostka w tunelu). Ja musiałem tylko przeprogramować kość pod mój silnik, rocznik, opony i parametry impulsatora, co kolega Rav z VU zrobił mi za 30 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale pewnie w 1.6 w przedlifcie nic nie bylo takirgo?a da sie wogole zalozyc BC do 1.6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak dobrze kojarzę z tabeli, BC występował od 90' rocznika, więc siłą rzeczy w przedlifcie być powinien. Nie wiem jak to się miało z wersjami, w których to było. Nie wiem też, czy jedno z drugim ma do rzeczy, ale jeśli była instalacja pod zegarek analogowy to nie było do DIDa i BC. Jeśli był DID (tak jak fabrycznie u mnie) to miałem też kostkę do BC. Aczkolwiek nie zawsze, gdyż paru kolegów miało DID'a a nie znaleźli kostki do BC.

Co do 1.6 - to oczywiście można było zaprogramować kość pod ten silnik - tak wynika z tabeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...