Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
arbeiten100

Problem z przyspieszeniem- 2.0 dti

Recommended Posts

Witam. Od pewnego czasu mam problem z przyspieszeniem. Ponadto podczas jazdy świeci i gaśnie się kontrolka "check engine". Samochód stracił moc, tak jakby turbina nie pracowała. Przeszedł on również w tryb awaryjny, gdyż nie można rozwinąć prędkości na wysokich obrotach, ponieważ jest ona ograniczana. Nie dość, że pomału się rozpędza, to tylko do 3500 obr/min. Gdy kontrolka chwilowo się nie świeci, to przy rozpędzaniu w trakcie osiągnięcia lekko ponad 3500 obr/min samochód tak jakby odbiła( czuć, że lekko hamuje) i wtedy włącza się kontrolka i więcej na danym biegu wyciągnąć nie można. Nie ma znaczenia, który to bieg. Zawór EGR został wyczyszczony. Czy miał ktoś podobny problem? Czy wiecie co może być tego przyczyną? Mówimy tu o vectrze b 2.0 dti 1998r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłacz pod komputer i zczytaj błedy najpierw i wtedy bedzie mozna cos powiedziec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś byłem podłączyć samochód pod komputer. Facet po chwili mi powiedział, że coś jest nie tak z zaworem ERG. Otworzył maskę i stwierdził, że uszkodzona jest jakaś rurka, wymienił ją. Później przejechaliśmy się. On ustawiał coś w komputerze, błędy polikwidował i samochód natychmiastowo odzyskał moc. Teraz wszystko jest w najlepszym porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli był błąd P0400 mówiący o źle działajacym EGR - bo spadł/był nieszczelny wężyk od podciśnienia.

A wystarczyło zajrzeć pod maskę...

Z drugiej strony dobrze, że nie wszyscy sie znaja na wszystkim - mechanik tez musi zarobić :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...