Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
dzidekbeskid

dziwne wibracje.....

Recommended Posts

Witam serdecznie.

Mam oto taki problem , od jakiegoś czasu wiem ze DM sie chyba kłania wymiana gdyż na 5 lub 6 biegu jak jade i nagle spuszcze z gazu i dodam to jest wyczuwalny luz oraz słychać takie stuknięcie metaliczne.

Ostatnio wróciłem do domu po przejechaniu jakiś 250km , następnego dnia odpalam Viki i takie dziwne wibracje w samochodzie i dość slyszalne ale tylko w środku w kabinie , nie wiem do czego przyrównać te wibracje ... troszke mi to przypomina wolne wiertło u stomatologa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> czuć i słychać wibracje na wszystkim w środku oraz jak jechalem pod górę na 2 biegu jakieś 3tys. obrotów i zdjąłem z gazu zaczeło sie coś strasznie tłuc dzwięk był niesamowity , powtórzyl się może jeszcze raz lub dwa a teraz cisza zostaly tylko te charakterystyczne wibracje. Mechanik twierdzi że na 100% DM do wymiany , ale tak czytam i wszyscy mają inne objawy padnietej dwumaski , nic nie stuka jak gasze, na mniejszych biegach nie czuć tych luzów .

Martwie się bo w sierpniu Chorwacja sie kłania a tu taki problem

Poradźcie mi drodzy Forumowicze co i jak gdyż cena calego kpl. jest spora a wczasy za pasem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mellow.png" alt=":mellow:">

Dziekuje i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz tez plecionke pod spodem na wydechu(lacznik elastyczny)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

kurcze nie wydaje mi się że ten łącznik (plecionka) ma wpływ na to chrobotanie.

Na wolnych obrotach słychać i czuć to wyraznie ale wraz ze wzrostem obrotów nie słychać tego już .

Dziwne to jest naprawde żadnych stuków jak koledzy pisali którzy mieli problem z dwumaską jedynie co to luzy na wyższych biegach po odjęciu i dodaniu gazu, jak go sie gasi to coś tam minimalnie stuknie.

Edited by dzidekbeskid

Share this post


Link to post
Share on other sites

wcisnij sprzeglo na postoju odpalony silnik... i uslyszysz stuki to dwumas do wymiany co ci stoi na przeszkodzie sprawdzic plecionke... u mnie uwalona dawala takie dzwieki ze myslalem ze turbo leci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...