Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest filipek207

nie ma mocy vectra 3.0 v6 cdti 2006r

Recommended Posts

Guest filipek207

witam wszystkich klubowiczow. mam vectre 3.0 v6 cdti 2006 rok. problem dotyczy mocy auta po odpaleniu auta zapala sie lampka <auto z kluczem> i auto nie wchodzi na obroty 2500 max ale czasem jak cos strzeli to lampka nie zapala sie i jedzie jak szalona ale znowu na wolnych obrotach po 20 sekundach gasnie, bylem w servisie w angli bo tu mieszkam i powiedzieli ze to modul ktory jest kolo turbiny z lewej strony ale nie moge zakupic tego osobno nie wiem dlaczego powiedzieli ze trzeba kupic modul razem z turbina a to koszt 2500 funtow tyle to ja za auto dalem,niewiem co robic prosze moze kto wie gdzie moge dostac taki modul < numer ser mojego modulu to adr29-03 hitachi 6518> tak pisze na module prosze o pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod bledu pamietasz ??

moze conieco sie znajdzie w dziale VC czy to tu czy na VU

numer bledu by pomogl w szukaniu

Edited by matrox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest filipek207

kurcze nie pamietam mowia ze to ten modul szwankuje ktory jest kolo turbiny to taki maly box z takim laczeniem polaczony z turbina i on chyba ma zadanie otwierac przepustnice i zamykac w turbinie tak mi sie wydaje i ten modul chyba ma jakas usterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie tak samo objawial sie problem zaworow SCV. Bez updatu do nowego softu bledow diagnostycznych nie pokazuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ja podobną sytuacje miałem w mojej 3.0 V6 Z30DT w czasie kiedy zawór EGR był zasyfiony polecał bym tobie najpierw wyczyścić Zawór EGR oraz cały kolektor dolotowy ja za taką usługę w ASO Opla w Polsce zapłaciłem 200 zł (z tym modułem co mówisz ja osobiście nigdy nie miałem problemów) ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić przewód gumowy pomiędzy turbiną a dolotem czy nie masz pęknięty różnica ciśnień też powoduje wywalanie błędów i załączanie się trybu awaryjnego "auto z kluczem". Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Panowie, mam identyczny problem, Komputer pokazał błąd "moduł sterowania turbosprężarki brak komunikacji" błąd stały. Tak jak kolega pisał w ASO nie można kupić samego modułu, może ktoś wie gdzie to ustrojstwo można kupić. silnik to Z30DT

Edited by paruzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...