Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bolciu

V6 - co to za część

Recommended Posts

Please login or register to see this image.

cieknie mi olej z tej części i nie wiem co to jest. Da to się jakoś uszczelnić czy nowe szukać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa powietrza wtórnego

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie bardzo kojarze co to jest ale na bank nie jest to pompa powietrza wtornego

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest zawór sterujący do pompy powietrza wtórnego. Zamyka albo otwiera się i wpuszcza powietrze na zimnym silniku aby było wszystko eko.

Poczytaj poradę o odłączeniu odkurzacza będziesz wszytko wiedział

Edited by barto89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cholera to skąd tam olej ? Zasyfione to mam olejem - chyba że to pozostałości po oleju spod pokrywy zaworów. Widzę że bez myjni się nie obejdzie. Wymyję silnik i wtedy będę obserwował. Dzięki panowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale masz ten olej na tym zaworze? i z myjnią byłbym ostrożny, pspbiście proponuje szmatkę i cos na bazie rozpuszczalnika, benzyny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może Ci olej ściekać od kolektora wydechowego do tego zawodu ale takie coś nie powinno się dziać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mógłbyś rozwinąć dlaczego ostrożnie z myjnią. Ja swoje 2.5 jak miałem wyjęte z auta obleciałem dookoła myjką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo jest tam duzo elektroniki i jak sie dostanie to z czasem styki mogą sie stac zaśniedziałe i po czasi moga byc jaja a chłop będzie szukał przyczyn usterek. Nie mówiąc, że po umyciu może nie odpalić w ogóle ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

rybkins trochę racji ma, nie ma co przesadzać, co innego silnik na wierzchu a co innego pod machą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po kupnie auta lało się z pod pokryw zaworów i silnik był zachlapany cały - i z przodu i z tyłu. teraz wszystko już sobie wymieniłem i nie cieknie, ale wczoraj podczas wymiany oleju kiedy auto było w górze zauważyłem że ta część jest zasyfiona olejem więc pomyślałem, że albo to jeszcze pozostałości po wycieku spod uszczelek, albo świeży wyciek z tej części. Dlatego muszę to doszorować żeby być na 100% pewny co jest grane. Dzięki raz jeszcze za pomoc w ustaleniu co to za część.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...