Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Spawacz

Kontrolka abs+poducha+centralny :(

Recommended Posts

OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

Tu możesz wpisać swoje dane,

np. nazwę serwisu.

OP-COM - Okno odczytu KW2000> 1998|Vectra-B|Podwozie|ABS 430

Klucz #1: E9

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90576560 DS

systemSupplierECUHardwareNumber: EBC430

systemSupplierECUSoftwareNumber: OVEWCTE4000

ProgrammingDate: 98/02/14

Identyfikator: 0201

Łączna ilość kodów błędów: 12

C0121 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przekaźnika zaworów

(02) - Obecny

C0090 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego tylnego prawego wylotowego zaworu elektromagnet.

(02) - Nie występuje

C0080 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego tylnego lewego wylotowego zaworu elektromagnet.

(02) - Nie występuje

C0070 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przedniego prawego wylotowego zaworu elektromagnet.

(02) - Nie występuje

C0060 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przedniego lewego wylotowego zaworu elektromagnet.

(02) - Nie występuje

C0095 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego tylnego prawego wlotowego zaworu elektromagnet.

(02) - Nie występuje

C0085 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego tylnego lewego wlotowego zaworu elektromagnet.

(02) - Nie występuje

C0075 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przedniego prawego wlotowego zaworu elektromagnet.

(02) - Nie występuje

C0065 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przedniego lewego wlotowego zaworu elektromagnet.

(02) - Nie występuje

C0800 - Za słabe napięcie akumulatora (przekaźnik zaworu)

(02) - Nie występuje

C0800 - Za słabe napięcie akumulatora (przekaźnik zaworu)

(02) - Nie występuje

C0121 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przekaźnika zaworów

(09) - Nie występuje

oraz

OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

Tu możesz wpisać swoje dane,

np. nazwę serwisu.

OP-COM - Okno odczytu KW82> 1998|Vectra-B|Nadwozie|Airbag SAB6

Protokół KW-82 zainicjalizowany.

ECU ID= DB,90569350,S0552198,440602,4998,

Łączna ilość kodów błędów: 1

00087 - Za wysoka rezystancja obwodu zap- łonnika bocznej poduszki powietrznej kierowcy

Obecny

no i na koniec;

OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

Tu możesz wpisać swoje dane,

np. nazwę serwisu.

OP-COM - Okno odczytu KW82> 1998|Vectra-B|Nadwozie|Zamek centralny

Protokół KW-82 zainicjalizowany.

ECU ID= CG,90564349,2296,4696,4598,005,1,

Numer części:: 90564349

Kod alfa:: CG

Data produkcji: 4598

Łączna ilość kodów błędów: 1

00023 - Kluczyk z pilotem 3 nie zsynchronizowany

Obecny

Co zrobic z tym fantem?;(

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 .usun bledy i odczytaj jeszcze raz

wiekszosc z pierszej listy nie wystepuje

wiec sie nimi nie ma co narazie zajmowac

zostaje 0121

2.zaplonnik poduszki bocznej

poczytaj tematy o lutowaniu kostek pod fotelami

3.ile masz kluczykow ??

jakis nie dziala (pilot) ??

bo tego to dotyczy

jakis kluczyk nie jest wpisany i tyle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym jakie napięcie masz na aku przy włączonym i wyłączonym silniku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1. To wlasnie sa bledy ktore wystapily odrazu po skasowaniu blendow.

2. Ani jeden ani 2 kluczyk nie dzialaj nie dziala rowniez programowanie, z pilota nie zamknie samochodo a z kluczyka jak zamykam nie swieca sie kierunki.

3. Do opanowania

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Teraz jeszcze tak do tego dochodzi mi brak jazdy na kazdym biegu szarpie niesamowicie i przy zmanach biegow oraz przy dynamicznym dodawaniu gazu; po odlaczeniu aku i jezdzie okolo tygodnia jest cos takiego;

OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

Tu możesz wpisać swoje dane,

np. nazwę serwisu.

OP-COM - Okno odczytu KW2000> 1998|Vectra-B|Silnik|X 18 XE

Klucz #1: 6B

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0JBF35W7206002

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90506365 RS

systemSupplierECUHardwareNumber: 2515K

systemSupplierECUSoftwareNumber: 21g21k25k

systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0A5A

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S96007

systemNameOrEngineType: X18XE

RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015112

ProgrammingDate: 20021031

Identyfikator: 0203

CalibrationDate: 565SD010

CalibrationEquipmentSoftwareNumber: 75D00400

Łączna ilość kodów błędów: 5

P0505 - Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego

(02) - Nie występuje

P0100 - Za niskie napięcie przepływom. powietrza

(02) - Nie występuje

P0130 - Zasięg/Działanie sensora O2

(08) - Nie występuje

P0135 - Za wysokie napięcie O2 Sensor grzania

(01) - Nie występuje

P0130 - Za niskie napięcie obwodu sensora O2

(02) - Nie występuje

Teraz 2 test beldy zostaly skasowanie a test jest wykonywany podczas jazdy ze wzgledu ze kontrolka pali sie tylko podczas jazdy i i przy spokojnej jezdzie ganisnie;

OP-COM 090714 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows

Tu możesz wpisać swoje dane,

np. nazwę serwisu.

OP-COM - Okno odczytu KW2000> 1998|Vectra-B|Silnik|X 18 XE

Klucz #1: 6B

Klucz #2: 8F

Ustawiony normalny parametr synchronizacji.

VIN: W0L0JBF35W7206002

vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90506365 RS

systemSupplierECUHardwareNumber: 2515K

systemSupplierECUSoftwareNumber: 21g21k25k

systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0A5A

exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S96007

systemNameOrEngineType: X18XE

RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: S001015112

ProgrammingDate: 20021031

Identyfikator: 0203

CalibrationDate: 565SD010

CalibrationEquipmentSoftwareNumber: 75D00400

Łączna ilość kodów błędów: 1

P0505 - Za niskie napięcie regulacji biegu jałowego

(02) - Nie występuje

Na jalowym wszystko dziala poprawnie podczas jazdy tez wartosci pokazuje a mimo to wywala bledy i szarpie niesamowicie do tego brak mocy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wg mnie to:

ABS - sterownik ma zimne luty

szarpanie silnika - wiązka od ECU - izolacja sparciała i robią się zwarcia..... do wymontowania i przejrzenia kabelki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram co do ABSu, miałem te same błędy, po ponownym zlutowaniu błędy zniknęły i więcej się nie pojawiły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na wylaczonym samochodzie 12,70 v, na wolnych obrotach 14,40 v a na full opcji swiatal, wentylator, radio, na wolnych obrotach 14,05 v

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...