Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest pipek189

Układ chłodzenia dziwna sprawa

Recommended Posts

Guest pipek189

takie pytanie do was nie dawono kupilem vectre b 2.0dtl 101km i zauwazylem ubyte płynu chłodnicznego w zbiorniczku... a dzieje sie tak : doleje płynu i gdy auto nagrzeje sie w korku (gdzies na miescie ) i gdzies sie zatrzymam to mentalnie robi sie plama pod autem gdy jade gdzies na trasie nie daleko to jest ok zaznacze ze zmienilem juz chyba z 4 korki i dalej to samo wyrzuca płyn po tym jak auto zagrzeje sie gdzies w korku dobrze ale temperatura trzyma sie tak 90 C wiec nie widac zeby sie przegrzewala

A drugie pytanie to po wymianie oleju miga mi kontrolka od oleju na wolnych obrotach tylko jak dodam gazu przestaje i tylko na rozgrzanym silniku

Edited by pipek189

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaczy się o co pytasz kolego?

Jak jest plama to jest wyciek - znajdź i zlikwiduj.

Druga sprawa - pompa oleju wkrótce znajdzie się w krainie wiecznych łowów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie korek też ciekł. Jak silnik osiągnął 90st. to potrafiło 100ml płynu uciec przez korek. Co prawda nie kupiłem nowego, tylko lekko zmodyfikowałem stary, bo w korku jest taka gumowa uszczelka, która u mnie puszczała.

A te korki, które wymieniałeś były w 100% sprawne. Może podmień się z kimś na sprawny korek i sprawdź?

No chyba, że wyrzuca Ci płyn wskutek zbyt wysokiego ciśnienia w układzie, a to by sugerowało uszczelkę pod głowicą. Węże Ci nie puchną?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pipek189

moglbys porzucic jakis schemat na modyfikacje korka??

a co do migania kontrolki oleju to gdy nagrzeje sie porzadnie silnik to ta kontrolka od oleju tak migra rowno z wolnymi obrotami jak zaczynam jechac przestaje i juz nie swieci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest papulator

Co do ubywania płynu - przyjrzyj się zaworowi nagrzewnicy, pod ścianą gordziową, idzie do niego wężyk podciśnienia. Już dwa razy wymieniałem, tylko gorący płyn szybko odparowuje i ciężko go zauważyć. Obadaj sprawę po nocy zaraz po odpaleniu silnika, zanim zdąży się nagrzać. A co do ciśnienia oleju - kup sobie czujnik (parę groszy kosztuje) i go wymień. Znajduje się w bloku silnika od strony kabiny, dostęp od spodu. Na 99% to problem z czujnikiem, miałem to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pipek189

z gory dziekuje za podpowiedz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...