Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jeżyk

Cewka do V6.

Recommended Posts

Ma ktos doswiadczenie z nowymi zamiennikami cewek do 2,5 V6? Warto je kupowac, czy kupic oryginalna uzywke?

Roznice w cenie sa spore.

Prosze o opinie tych co mieli do czynienia z zamiennikami. Przypuszczenia i domysly mnie nie interesuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupisz zamiennik i moze wytrzyma pol roku

suma sumarum nie ma sensu wydawac dwa razy kasy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

na forum pisano o tym wiele razy

czytac sie nie chce ??

boscha mozna juz za 400 wyrwac

Edited by gawlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też nie kupował bym zamiennika albo orginał albo używke bo szczerze to używka może dłużej pochodzić niż ten nowy zamiennik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazlem nowy oryginal Boscha za 350. Uzywka w okolicach 50-80, zamiennik nowy 140-160.

Edited by Jeżyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jaki masz na tą naprawe budżet ale jak jesteś pewien że padła cewka to bym kupił nową

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzwyany wytrzymal u mnie pol roku

a byl to moj uzywany

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

wczesniej wymienilem na nowy a ten lezal i czekal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jak kupisz toprana cewke daje tydzień .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jednym slowem: tak zle, a tak nie dobrze. Nie usmiecha mi sie wywalac 350 na nowego Boscha, akurat teraz.

Jeszcze jedna kwestia - jak z pomoca Op-coma sprawdzic czy cewka pracuje tak jak ma pracowac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym radził tylko używke albo nówke bosch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie wiem. Nie jestem jakimś wielkim specem, ale zdążyłem już doczytać na tym forum, że V6 nie lubi zamienników. Nie masz teraz kasy - poczekaj, dozbieraj i kup część oryginalną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ja jak nie miałem kasy to jeżdziłem na cewce bosch od c25xe i tak rok jeżdziłem .teraz mam od x25xe tez bosch i tak jak koledzy piszą do samochodów GM części takich jak czyjniki ,cewki ,itd i tp nie stosuj zamienników bo zapłacisz dwa razy za zamiennik i za orginał

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak cewka padnie to slychac ze nie pracuje na wszystkie gary

do tego opcom nie jest potrzebny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedys nie chodzila mi moja V-ka na wszystkie gary w calym zakresie obrotow, obstawilem na cewke. Kupilem nową bosch za ponad grubo 400zł, po czym okazało się, ze to był padniety przewód wysokiego napiecia. Przewody wymieniłem, cewka lezy i sie kurzy, a kasa niepotrzebnie wydana

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo kable sie sprawdza najsampierw

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja tak wyeliminowalem dwie uszkodzone cewki

jedna nie palila na 3 druga na 5 cylinder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też do tego doszedlem, ale dopiero za drugim razem, gdy odkryłem, ze to nie jest 5ty gar po ktorym mozna poznac, ze to cewka, W V-kach tak lubią one padac, ze z gory obstawialem cewke. Pomimo nie małego przebiegu dalej hula mi fabryczna

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stawiam na cewke bo ma pekniecie i widac bebechy z nalotem rdzy. Jezdzila tak od dnia zakupu, ale widocznie juz ma dosyc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

W motocyklach wychodzenie rdzenia z blach spod plastyku na porzadku dziennym.

Wiekszosc pracuje bez problemu.

W motocyklach ktore jeszcze tego nie maja modne sa upgrady na fajkocewki.

Eleminuja problem parciejacych przewodow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...