Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Slawek1989

Nie dziala panel sterujacy Climatroniciem

Recommended Posts

Guest Slawek1989

Witam mam prośbę odnośnie mojej Viki. Nie działa mi panel od sterowania klimatyzacja jest to uciążliwe ze względu na opały oraz parowaniu szyb. Czy ma ktoś sposób żeby ten problem rozwiązać... Jestem trochę amatorem w elektronice sam sobie nie poradzę. Z góry dziękuje:)

nie działa bo się zepsuł

nie działa od poczatku jak kupiłem autp

nie działa bo grzebałem

opisz dokładnie sytuację, na poczatek wyjmij panel i posprawdzaj wtyczki, sprawdź bezpieczniki itp...

Guest Slawek1989

Otóż nie działa od tygodnia. Panel demontowałem kolega sprawdzał ze jest ok. Bezpieczniki sprawdzałem. Stalo mi się to podczas ruszania włączyłem światła mijania konsola się wyłączyła poszedł smród jakiś... Potem już sam się włączał i wyłączał. Teraz z nim amen nic nie reaguje

Wyjmij panel i rozkręć obudowę. Zobacz jak wygląda płytka drukowana skoro poleciał smród to może usmażyło płytkę i d..a. Jeśli faktycznie tak jest to pozostaje opcja ..handelek.. i kupno drugiego panela. Oczywiście w dziale elektryka masz post dotyczący przekaźników i bezpieczników wszystkich w viki w tym od klimy też. Należało by sprawdzić czy coś nie robi zwarcia.

Guest Slawek1989