Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
mohamedddd

Błędy 0200 i 0230

Recommended Posts

Witam

W związku z tym że wyskoczyły mi te dwa błedy chciałbym zapytać co z tym fantem dalej robić:

0200-uszkodzenia w obwodzie wtryskiwacza

0230-przekaźnik pompy paliwa

Drugi kod jest mi już znany i zwykle pojawia się jak nie odblokuje alarmu a włąściwie wyłącznika do odcięcia zapłonu (zastanawiam się jeszcze czy aby te dwa nie są ze sobą jakoś powiązane) to ten pierwszy pojawił się pierwszy raz. Zastanawiam się nad zakupem preparatu STK lub podobnego na wtryskiwacze i wlanie go do paliwa. Pytanie ile to jest warte i ile w razie czego wlać preparatu jak mam około 1/3 baku paliwa??Czy lepiej zgłosić się do jakiegoś elektryka i niech on to zobaczy?? Ile ewentualnie taki wtryskiwacz do 1.6 100KM może kosztować?? Auto bez LPG??

Edited by mohamedddd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie błąd 0200 - wywołała niesprawna pompa paliwa. Na początku nie zawsze mi odpalał za pierwszym razem, niekiedy trzeba było długo kręcić. Z czasem zaczął mi niekiedy szarpać, a potem już całkowicie szarpał i brak mocy straszny i po zgaszeniu juz nie odpalił. Pompa chodziła ale nie dawała cisnienia takiego jakie miała. Więc jęsli masz jakis objaw co ja to sprawdź pompke

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ok i co zrobiłeś kupiłeś nową pompe czy jak??

Słyszałem że nawet jeżeli byłby to wtrysk to w benzynie bez LPG cieżko go uwalić.

Szarpania nie zauważyłem, wczoraj skasowałem błędy to zobacze czy dalej będą pojawiać się sytuacje dłuższego kręcenia podczas zapalania.

Bardziej zastanawia mnie fakt czy ten błąd nie będzie miał podłoża w alarmie a właściwie w odłączeniu zapłonu który u mnie wyłącza pompe i mogę sobie kręcić ile chce.

Zna ktoś dobrego elektromechanika który mógłby mi to sprawdzić w Tychach lub okolicy?

Na razie chce spróbować dodać STK (do wtrysków) i zobaczyć co to da. Pytanie tylko ile wlać tego preparatu jeżeli mam 1\3 baku??

Edited by mohamedddd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak, nowa pompka.

O ile dobrze pamiętam to jedna buteleczka jest na 60 litrów benzyny to jeśli masz 1/3 to 20 litrów czyli wlewasz 1/3 buteleczki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli to pompka to kosztuje to grosze na allegro z getza sa za 60 zł, za to 1 nowy wtrysk 500zł MASAKRA.

Zapytam jeszcze raz zna ktoś może dobrego elektromechanika w Tychach lub okolicy który mógłby mi spradzic co jest uwalone?

d*pa blada...teraz mi żona dzwoniła że znowu długo kręcił zanim zapalił..

Rybkins masz jakieś namiary na chłopa który diagnozował Ci tą usterkę?

Edited by mohamedddd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...