Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
myssszka

vectra b 1.8 16V 2001 - brak mocy, szarpanie, kontrolka silnika zapalona

Recommended Posts

Panowie

jestem nowicjuszka i zakupilam niedawno vectrunie B 1.8 16V z 2001.+gaz

jak ja kupowalam jezdzila ok, zatankowalam sie w bydgoszczy i niestety zaczal sie koszmar.

auto w tym momencie jest po wymianie filtra paliwa (brudu bardzo duzo-a jest udokumentowana wymiana w zeszlym roku tego filtra), filtrow gazu, wymiana swiec, w tej chwili moje autko nie ma mocy i zapalila sie kontrolka silniczka. wczoraj wymienilam jej swiece i sie ta kontrolka nie palila, postala w garazu przez nocke i niestety dzis wsiadam a ona mi wykazuje.

Tak byla diagnozowana komputerowo i byl blad cos o cewce zaplonowej i dlatego wymienilam najpierw swiece.

pompa po wymianie filtra zaczela dziwnie buczec, tak jakby telefon na wibracji dzwonil. przeplyw przez filter paliwa jest bo sprawdzalam.

Autko na paliwie odpala od razu ale ma dziwne obroty, jak sie przelaczy na gaz to juz lepiej, ale jest mulowata. jak ruszy to powoli pozniej sie troche rozkreca ale jak ma juz od 60 wzwyz to drgawki ma przyszrpuje, nie bardzo ale jest to meczace, na benzynie jest gorzej, tam wogole nie ma sily jechac, zatrzymuje sie. jak juz jakims cudem poleci to jak jade ze stala predkoscia to zaczyna sama zwalniac.