Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Sławek.str

kilka pytań na temat podłączenia...

Recommended Posts

Witam

po swapie nabyłem sekwencje ESGI Gas Injection do silnika 2,5 V6

niejasności mam takie:

-które przewody z wtrysków silnika są plusowe, do których mam wpiąć szeregowo sekwencję?

-do których pinów z wtyczki cewki wpiąć przewody do pobudzenia instalacji LPG(plus i minus, z tego co pamiętam to 1 pin z wtyczki cewki to plus z ECU 3,4,5 to sygnały każdy po dwa cylindry czy może inaczej?)

i jak by ktoś miał zdjęcie swojej instalacji wbudowanej w silniku by się nie trudzić z upychaniem tego

Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

wpinasz się do tego przewodu w którym nie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu. Uwaga nie bierz + po stacyjce z cewki tylko jak już z wtryskiwaczy bo przy cut offie często ten plus na cewce zanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to czyli na wtryskach plus jest na stałe a dodając mase wtrysk sie otwiera...?

a przewód z kostki cewki po włączeniu stacyjki nie posiada napięcia dopiero po odpaleniu i gazowaniu...?

Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

musisz wybrać ten przewód na którym nie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu, będzie to wtedy przewód odpowiedzialny za obroty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

editttt:

Mam instalacje sekwencyjną ESGI i w poprzednim aucie była w rzędowej szóstce gdzie była jedna sonda lambda a tera będę podpinał to do V6 z dwiema sondami i moje pytanko jest takie czy jak podepnę pod jeną sondę czy to wystarczy czy muszę szukać w schemacie sterownika wejścia na drugą? pewnie ktoś już to przerabiał - słyszałem ze jak się podepnę pod jedną to wystarczy ale wole zapytać w innych źródłach też.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie musisz podpinać się pod żadną, nie jest to potrzebne do pracy instalacji gazowej, ważne jest jednak to aby odpowiednie wtryskiwacze przydzielić do odpowiednich banków, sprawdzisz to zwiększając dawkę na danym wtrysku jednocześnie obserwując korektę na bankach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...