Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotr19

problem po wymianie maglownicy

Recommended Posts

Witam

jestem po wymianie maglownicy na regenerowanom lecz po skrecie w prawa strone kolo ociera o nadkole i po skrecie wlewa kola tak jak by niebyly skrecone na maxa , czy czeka mnie kolejna wymiana czy tylko regulacja na drazkach ?

pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja ze zbierznoscia jest kola ida prosto chodzi mi o to jak puscisz kiere to auto sciaga w ktoras strone ?

Moim zdaniem maglownica jest przestawiona na jedna strone

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> ale nie jestem pewien i nie chce wymyslacc niech sie inni wypowiedza co mysla na ten temat

Edited by BIOLY11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie nic wlasnie niesciaga na boki ! Sam niewiem co jest grane , co to za mechanicy japierdziele !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to jedz do tego mechanika pokaz jak sprawa wyglada i niech poprawia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy montażu przekładnia nie była ustawiona w pozycji "zero" czy jak tam się zwie. Po montażu była przesunięta na listwie zębatej i teraz masz takie jajca. Napewno gwint na końcówkach drążków jest dłuższy na jednej stroni niż na drugiej - zobacz. Czeka cię wizyta u "fachowców" i przestawienie przekładni w odpowiedną pozycję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Problem z maglownica rozwiazany , ale niestety podczas startu zimnego silnika ze strony wejscia maglownicy do srodka slychac dzwiek silnika bardzo glosno , czy znowu zostala jakas uszczelka niezamontowana ?

W tym otworze co wchodzi maglownica do srodka widac uszczelnienie ale niewchodzi ono do srodka , czy ktos ma jakis pomysl jak to rozwiazac ?

ps,

niestety niemoge wrucic do mechanika ktory to robil bo jestem na wyjezdzie

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...