Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gemboj11

Heble przód , które szukać .

Recommended Posts

Bede nie długo poszukiwać jakieś hamulce na przód cztero-tłoczkowe . Jakie najlepiej zakupić ?

np.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu masz ciekawe zestawienie...

Please login or register to see this link.

A Kuki_VU sprzedaje zaciski od BMW (są wymienione na powyższej stronie) z tego co kojarzę to za 350zł.

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

polecam zaciski z alfy 166 + tarcza 308 mm + dystans 15 mm

przy ET 38 zostaje ok 2 mm luzu chociaż jest to zależne od wzoru ramienia felgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemboj na nie lepiej kupic to

Please login or register to see this link.

i reszte zrobic samemu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kup sobie zaciski od Alfa 166 brembo potem podżłabiasz i robisz adaptery pod swój rozstaw mocowania i masz tanio zaciski

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20"> miałem tak ale jest pewne ale trzeba mieć odpowiednie felgi bo np moje 17" pasowały ale za to 16" na zime strukturalne już nie i felga nie wchodziła bo te zaciski są za szerokie. Co do hamowania to jeździłem na zwykłych przewodach i pompie ale i tak różnica spora

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> także z jednej strony warto ale problem z felgami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, a od jakiego jeszcze auta będą pasować zaciski na 308mm tylko aby nie robić adapterów, ma być Plug & Play

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ale z tego co pamietam to przeciez un_ix u siebie ma zaciski od alfy i na strukturach jezdzil

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by jareczek2604

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak nie chcesz rzeźbić adapterów, to możesz to zrobić jak miała fabrycznie Vectra i500 i Saab 9-5 Aero. Z tarczami 308mm. Był ten temat poruszany, potrzebujesz same jarzma zacisków pod tarcze 308mm, najszybciej je dorwiesz z przedliftowego Aero 9-5. Bo zacisk jest ten sam co przy tarczach 288mm. Na zimę normalnie wsadzasz felgi 16" bez żadnych dystansów.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Tu widać jarzma pod tarcze 288mm i 308mm

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK dzięki, plus poleciał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Miałem takie zaciski u siebie też i bez dystansów nie wchodziły:) a koledze un_ix popatrz ile wystają poza błotnik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20"> mi wychodził dystans ok dwa centumetry i pewnie przy seryjnym zawieszeniu by obcierało na dołkach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zgadza sie ale 1 tloczek to nie to samo co 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

potwierdzam

chyba jedynym argumentem przemawiającym za 1 tłoczkowym zestawem są koszty bo po przesiadce na brembo koszty są duuże: adaptery,dystanse,dłuższe śruby,opony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...