Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Nowy25

Schemat podciśnień 2.2 dti.

Recommended Posts

Prosiłbym o schemat podciśnień w vectrze C 2.2 dti pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak kolega wyżej podał - to ten sam układ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie ten sam układ. W VC podciśnieniem sterowane są tylko klapki, EGR i wastegate - "4 wężyki na krzyż".

Share this post


Link to post
Share on other sites

No czyli jeszcze łatwiej... :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i tu się mylisz , od kiedy w VC EGR jest sterowany podciśnieniem , przecież on jest elektryczny ,

w VC podciśnieniem sterowane są tylko : łopatki turbiny, klapki, przepustnica gasząca jeśli jest , i to wszystko no i oczywiście serwo hamulca pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Oczywiscie racja. Moj blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem ciekawy post na zagramanicznym forum nt układu podciśnienia w 2.2 DTI. Bardzo fajne fotki, jest też poszukiwany schemat (na str 15) oraz linki do katalogu części .

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam nic nie widzę poza kupą tekstu w obcym języku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no przykro, skoro nie widać obrazków proponuję popracować nad komputerem. Mam nadzieję, że informacje przydadzą się tym z normalnymi komputerami, bo mi się przydały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na komórce patrzyłem :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na normalnym komputerze też nic nie widzę oprócz tekstu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dobra, na dole tego całego tekstu jest napisane takie coś:

I have read, and agree to abide by the Vectra C - Signum - Owners Club rules.

trzeba odhaczyć ten kwadracik (czyli zaakceptować regulamin forum) i nacisnąć SUBMIT

od tej pory powinno być OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

mam podobny problem co kolega. Od jakiegoś czasu posiadam Vaxualla Vectre C 2.2 DTI i w 90% silnik wchodzi max na 3 tys obrotów i dalej nie chce iść.

Wydaje mi się, że to wina układu podciśnienia przy przepływomierzu- jest niekompletny brakuje tych rurek gumowych oraz podłączenia.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Kody błędów to:

P0100- Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza

P0400- Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR

P0380- Usterka w układzie świec żarowych

 

Czy ktoś może mi przesłać zdjęcia jak to powinno być prawidłowo podłączone.

Szukałem na forum ale było do Vectry B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no i wystarczy - jest tak samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz zły egr to nie będzie szedł do końca ten silnik. P0100 może być od złego egr lub dodatkowo masz dziurę w układzie dolotowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mógł by mi ktoś powiedzieć z czym mam to połączyć albo czego mi brakuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, chciałem podbić temat , pilnie potrzebuję schemat podciśnień (podłączeń) do VC 2,2 dti z 2001 r. :/ Z góry dzięki za pomoc.

Edited by bartekPL

Share this post


Link to post
Share on other sites

czytałeś ten temat od początku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak czytałem i gdybym go znalazł to nie zadawałbym pytania, a nie jestem wybitnym fachowcem samochodowym i nie zawsze wiem o czym jest mowa. Potrzebuję po prostu ten schmeat pilnie do mechanika, takie mi zlecił zadanie. jeśli jest tu jakis link albo grafika (z tego co widze to zohan coś tam pokazał, ale mi tego nie ładuje) to mi go komp nie widzi. Znalazłem na necie coś, ale akurat po hiszpańsku. Na tym zagranicznym forum co jest podane wyżej też nic nie widzę. Czy może mi ten schemat udostępnić lub przesłać. Z góry jeszcze raz dzięki i sorry jeśli rozmyłem (bartekpl@op.pl) 

Edited by bartekPL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego  z tym mechanikiem chyba coś nie teges skoro nie wie jak co powinno być  podłączone , no chyba że to garażowy typu (powiedz mi jak to naprawić albo sam napraw  ale mi zapłać ) , 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...