Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest ar2r007

Nie działa podświetlenie schowka oraz drzwi

Recommended Posts

Guest ar2r007

Witam

Mam problem jak w temacie. Nie działa mi podświetlenie schowka oraz drzwi ( włącznie z podświetleniem bagażnika w kombi).

Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są ok.

Nie znam się na tym za dobrze ale może któryś z przekaźników padł.Tylko nie wiem jak je sprawdzić

Przekaźników po drodze nie ma żadnych. Jest natomiast złącze X1, przez które przechodzi zasilanie do wymienionych przez Ciebie urządzeń i tutaj może być problem.

Żeby się do niego dobrać zdemontuj osłonę plastikową w nogach kierowcy:

Please login or register to see this link.

Złącze X1 jest zielone:

Rozłącz i sprawdź styki, czy nie zaśniedziały, nie dostała się woda etc. Szczególną uwagę zwróć na piny:

Pin 23 - Lampki drzwiowe

Pin 76 - +12V stałe zasilanie (oświetlenie bagażnika)

Pin 77 - +12V po stacyjce (oświetlenie schowka)

Jak masz miernik, to sprawdź czy na żeńskich pinach pojawia się napięcie kiedy mają się zapalać odpowiednie żarówki (w przypadku pinu 76 powinno być przez cały czas).

Tutaj masz rozpiskę pinów w złączu X1:

Guest ar2r007

jutro postaram się tam dostać i pomierzyć wszystko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

udało mi się to nawet dziś sprawdzić

U mnie wygląda sprawa następująco: