Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

davidus

Problem z instalacją OMVL

Recommended Posts

Witam,niedawno kupiłem viki z zamontowaną juz instalacją gazową,instalacja sekwencja OMVL Dream(czy cos takiego)z papierów wynika że założona 8lat temu.W moim mieście nie ma żadnego serwisu który by zajmował się ta instalacją.W jednym zakładzie jak byłem to gośc ściągnął program do tej instalki ale kilka opcji jest zablokowanych,więc nie jest w stanie wszystkiego mi posprawdzać.Przed następna wizytą chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy żeby nie potrzebnie nie wymieniać całej instalki,więc tak:

1.Szarpie przy ruszaniu,nie zawsze ale nie jest to zbyt przyjemne,po chwili jak juz rusze jest ok

2.Ciężko odpala,to jest bardzo dziwne bo pale go na benzynie,a pare dni dni temu gdy gazownik odłączył mi zasilanie gazem i jeździłem tylko na benzynie nie było tego problemu.

3.Przy przełączaniu na gaz trzeba zwiekszyc obroty,we wcześniejszej viki miałem tak że po osiągnięciu danej temperatury samo sie przełączało a tu trzeba deko przygazować.

4.Gdy skończył mi sie gaz w butli nie przełączył się na benzyne tylko musiałem sam przełączyć(podejrzewam że tak musi byc,ale wole sie zapytać)

3 i 4pkt -rodzice tak mieli w poldku,ale to jest sekwencja więc wydaje mi się że nie powinno tak być,chyba że te 8 lat temu montowali takie instalacje.

Samochód mam 3 tygodnie więc narazie go jeszcze obserwuje co sie tam dzieje,jak cos wyłapie to dam znać.Pare dni temu były wymienione filtry gazu i mapsensor.

Z góry dzięki za każdą pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszytko wskazuje na zuzyte wtryskiwacze . ich dokładnosc najlepiej własnie wychodzi na wolnych obrotach

a to ze trzeba dłuzej krecic do odpalnia swiadczy o tym ze reduktor puszcza gaz podcisnienem lub wtryski nieszczelne i zalewa dolot gazem.

dowodem na to jest to ze jak jezdziles bez gazu to odpalal n ormalnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...