Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest kombi1997

nie dziala pomka paliwa /??

Recommended Posts

Guest kombi1997

Witam wszystkich,jestem nowym klubowiczem i blagam pomocy,,,moja viki stanela nagle i nie zapali nie podaje pradu na pompke paliwa a bez tego nie odpali na lpg wszyskie opcje z przekaznikiem ,sprawdzeniem przewodow elektryki sprawdzone,jednakze po zmostkowaniu pinow 87i 30 tez nie reaguje,wymienilem pompke na inna i dalej nic,obie pompki po podpieciu na krotka dzialaja po zlozeniu tego w calosc zadna nie daje zycia ma ktos moze jakies pomysly co to maze jeszcze byc aha kluczyk mi upadl nie raz ale do tej pory wszystko bylo oki

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezpieczniki i przekaznik rozumiem ze sprawne

skoro twierdzisz ze napiecie do pomy dochodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kombi1997

Please login or register to see this quote.

napiecie do pompy nie dochodzi a na krotko innymi kablami wszystko oki

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to nie szukaj problemu w pompie tylko po drodze

masz kilka bezpiecznikow po drodze i przekaznik od pompy

rozpiska wala sie gdzies na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kombi1997

Please login or register to see this quote.

wlasnie nie jestem pewien tego przekaznika bo bezpiecznik powinien byc pod nr 19 a tam mam puste miejsce ale dla pewnosci przelecialem wszystkie probowka i jest oki napiecie na kostkach przekaznikow tez jest na tych pinach co ma byc

Share this post


Link to post
Share on other sites

pod maska bezpieczniki a nie w kabinie kolego

przekaznik zeby sprawdzic to trzeba na kroto podlaczyc

na forum tez o tym napisano

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kombi1997

Please login or register to see this quote.

nie znalazlem tam zadnych bezpiecznikow oprocz puszki z przekaznikiem od wtryskiwaczy i pompki paliwa i drugiej puszki przed akumulatorem ale tam nie ma bezpiecznikow tylko takie jak przekazniki tylko zielone albo ja jestem slepy .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezpieczniki dodatkowe za aku tez tam gdzie jest taka okragla wtyczka

obok zbiornika na plyn chlodniczy

malo kto o nich wie

powinien byc pod 19 bezpiecznik moze ktoe go usunal w inne miejsce

np gazownik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kombi1997

Please login or register to see this quote.

oki dzieki za info ide poszukac i sprawdzic pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezpiecznik 19 nie ma z tym nic wspólnego.

Służy on do zasilania CD i GPS ale tylko w poliftach.

Pompa paliwa i wtryskiwacze są zasilane z bezpiecznika FV6.

Please login or register to see this link.

To jest ten pierwszy z prawej. U mnie ma wartość 80A bo ja mam diesla.

W silniku benzynowym ma być 20A.

Bezpieczniki są zaraz za akumulatorem.

Trzeba odkręcić to okrągłe złącze (zielone w środku) i podnieść do góry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kombi1997

Please login or register to see this quote.

Dziekuje za info sprawdzone wszystko i na wszyskim jest napiecie tylko nie na pompce i tak mi sie wydaje ale to sprawdze jutro ze na wtryskach tez nie ma napiecia [aku padl od krecenia wiec musze naladowac] aha jeszcze jedno upadl mi kluczyk a moze to immbilajzer cos odciol da sie jakos obejsc zeby na samym gazie palil bo laweta troche drogo wyjdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czy po przekręceniu kluczyka na zapłon miga kontrolka silnika?

Sprawdź czy jest napięcie na pinie 1 złącza X1.

W nogach kierowcy są trzy złącza. X1 jest zielone.

Do pinu 1 dochodzi przewód czerwony z niebieskim paskiem 1,5mm².

Tylko w czasie pomiaru kluczyk musi być przełączony na zapłon a złącze X1 spięte.

Najprościej, to wbić delikatnie igłę w przewód i na niej zmierzyć napięcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kombi1997

Please login or register to see this quote.

czesc jezeli chodzi o kontrolke cheka to ktos ja odpial juz wczesniej i nie miga ale sprawdzalem tez wszystkie trzy kostki te kolo nog na kazdej jest napiecie w wejsciu i wyjsciu wbijalem tez igle w kabel i jest oki ogolnie u mnie jest elektryka do bani ostatnio ze dwa miechy temu izolowalem kabel po kabelku w komorze silnika i nie weiem czy nie tam nalezy szukac problemu ale sprawdze jutro wedlug twojej opcji jeszcze raz dziekuje za porade...Mimo wszystko tylko viki sie liczy ,,,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...