Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
KacYpeR

Nie wiem co jest grane:(((( auto gaśnie...

Recommended Posts

Witam mam problem ktory polega na tym iż komputer i wskazink paliwa pokazują mi (komp 120km) (wskaznik 1 biala kreske) i auto potrafi mi zgasnac:( zapowietrzyc sie i ciezko odpalic... tak jakby brakowalo mu juz paliwa a rezerwa przeciez zaczyna sie od 50km czemu tak jest co moze byc powodem? kolejny problem jest mianowicie taki że co jakis czas wyskakuje mi tryb awaryjny auto jezdzie ale nie ma mocy... po wyłaczeniu zaplonu i ponownym wlaczeniu auto dziala normalnie, po podjechaniu na komputer bład jest {przeładowanie turbiny} ;/ niestety mechanik sam nie wie czemu i od czego cos takiego? prosze o jakąs pomoc:((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do drugiego problemu to przejrzyj sobie ten temat

Please login or register to see this link.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

a światełko od rezerwy nie mruga jak masz mało paliwa

a drugi problem to wężyk podciśnienia masz gdzieś pęknięty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam - jesli chodzi o poziom paliwa to w op-comie jak wejdziesz w liczkik to powinno pokazywac ilosc paliwa nie wiem czy gdzies sie jeszcze sprawdza i czy nie zawiesza ci sie pływak ? , moze dostan sie do pływaka , przemyj benzyna czy podobą substancją , a jesli chodzi o te przeladowanie turbiny to czytalem ze ktos na forum miał problemy z turbina a rozwiazał ten problem ze przy turbinie jest srubka do regulacji(naciag do zmiany geometri) i trzeba podkrecic lub popuscic ale nie wiem ile , lub jak koledzy wyzej pisali popatrz podcisnienia , filterek powietrza wymienic i przemyj czyjnik doładowania(nie pamietam fachowej nazwy) w kolektorze sasym , wykasuj błędy ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

powiem tak,że jeśli chodzi o ilość paliwa to wszystkie wskaźniki działają dobrze,musisz dostać się do zbiornika a dokładnie do pływaka.Sprawdź przewód od obudowy do pompki,ponieważ lubią pękać,wtedy maż sytuację podobną do swojej,lub sprawdź siteczko na końcu pompki paliwa tej w zbiorniku,czy przypadkiem nie ma syfu.

Co do turbiny to warto sprawdzić czy przypadkiem nie blokują się łopatki turbiny,nieraz tak bywa,że jak się zatną to tryb awaryjny i błąd przeładowania turbiny.Na forum jest temat o zacinających się łopatkach poszukaj i poczytaj.

Edited by wiencek84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiec tak dzisiaj rano chcialem wyprzedzić samochod jadacy przede mną na 4 biegu dałem mu gaz do spodu auto oczywiscie zmulilo i klops wyskoczyl tryb awaryjny podjechalem do "macherów" podpieli i mowią ze przeladowanie obwodu turbiny i ze najprawdopodobniej turbo do wymiany... jeden mechanik ruszal tym dyszelkiem od turbiny i jakis dziwny glos wydostawal sie z elektrozaworku tego z samego przodu....? niestety nie stwierdzil co to jest... i tyleee:( choreeeeee! odeslali mnie do domu...;/ sam srednio znam sie na mechanice aby moc cokolwiek zrobic:( a co do kontrolek i baku to powiem tak nie zaswieca sie wogole rezerwa:( nie dochodze do takiego stopnia bo przy zasiegu 120km auto potrafi zgasnac:( wiec utrzymuje polowe zbiornika... i dolewam do pelna....

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

polecacie jakiegos dobrego mistrza kto moglby sie tego podjac? bylbym wdzieczny pozdrawiam cale VC!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

musisz zajrzeć do baku

przeładowanie turbiny to inaczej nie doładowywuje szukaj w wężykach podciśnienia dziury

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dostać sie wogole do baku? trzeba zdjąć fotele? patrzylem na te węzyki i wydaja sie wszystkie szczelne... slychac dziwny głos z przedniego elektrozaworku... jak ruszam tą "wajchą" od turbinyy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam -w nim jest memrana która porusza elektro zawór , a wes odłącz od elektro zaworu przewód idacy do turbiny i sprubuj sam zaciagnac powietrze aby ciegno sie poruszyło ? , moze jest przytarte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam wyciaglem ten weżyk od elektrozworu i wwciągałem powietrze ustami i rusza sie ta "wajcha"przy turbinie... co dalej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam byłem u gosci co robią tylko OPLA wgrali nowego softa i powiedzieli ze ma byc ok... a tu znow na 4 biegu tryb awaryjny;// wrocilem do nic powiedzieli ze sprawdzili podcisnienia i ich zdaniem jest wszystko ok wiec jedyne co to sprawa mechaniczna turbiny... zostaje mi regeneracja lub czyszczenie ale niestety chlopaki tego nie robia;/ myslicie ze to jednak jest prawda co oni mowia?i ile taki zabieg kosztuje?jakies pomysły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ech co mi się wydaje że na kiepskich mechaników trafiasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamykam temat auto naprawione po wizycie w ASO!

Share this post


Link to post
Share on other sites

forum jest po to by się dzielić informacjami przez zakmknięciem tematu bez żadnych wniosków

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Napisz jaka była usterka ,Twoje informacje mogą być w przyszłości dla kogoś pomocne,nie zamykaj tematu......

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

zawór sterujący turbiną i kosz w baku... czesci dostepne jedynie na zamowienie tydzien czekalem az przyjda z Niemiec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

zawór sterujący turbina kupiłeś oryginalny za 8 stów to chyba cię pogięło

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

no niestety kupiłem no i 30% znizki wic kosztował okolo 500zl ale ma gwarancje i jestem pewien ze ma wszystko grac... zaden mechanik nie mogł tego stwierdzic co jest przyczyna wiec postanowilem zainwestowac i sie udalo... nie uwazam ze stracilem kase w ASO bardziej we wczesniejszych warsztatach u pseudo mechanikó o nazwie Kowale młot i brecha!;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...