Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

satek

Zawór podciśnienia DELCO REMY 199

Recommended Posts

Witam,

mam pytanie odnośnie ww. zaworu (

Please login or register to see this link.

).

Zawór ten jest podpięty do jednej rurki, która idzie pod szybą i chowa się gdzieś w prawym nadkolu.

Odłączyłem rurki, okazało się że jest zapchana, były w niej tj. czarne małe kamyczki, pachniało coś jakby benzyną.

Wyczyściłem, sprawdziłem zawór - był cały zapchany. Postarałem się przeczyścić, ale bardzo słabo przelatuje powietrze.

Kontrolki Check engine nie było i nie ma.

Czy miał ktoś podobny problem, bo nie mam pojęcia czy wymieniać ów zawór albo jak można go sprawdzić?

Jak można dostać się do dalszej części tejże rurki? Wiem, że gdzieś chowa się głębiej, ale nie wiem co trzeba zdemontować. Pewnie również jest zapchana...

Pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta rurka idzie do pochłaniacza par paliwa. A te kamyczki to węgiel z filtra tegoż pochłaniacza. Znajduje sie on w nadkolu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytałem, że można zaślepić rurkę, zostawić podłączony zawór i będzie ok.

Czy to faktycznie ekologia i jest średnio potrzebny silnikowi, a więc nie ma sensu bawić się w czyszczenie rurek, itd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam podepne sie pod temat dzisiaj odpial mi sie wezyk od zaworu podcisnienia i zobaczylem zapchana dziurke zaczelem go czyscic i psiknelem wd 40 bo myslalem ze to syfy sa i po zalozeniu wezykow na swoje miejsce i odpalenia samochodu silnik zaczal caly trzasc sie. Czy jak wyparuje wd 40 to silnik zacznie normalnie pracowac czy uszkodzilem zawor ? Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...