Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
dOmInIkBp

Po Remoncie ...

Recommended Posts

Witam w grudniu miałem robioną głowicę VB x20xev z powodu pocenia się wszystkie uszczelki firmy Elring wraz z uszczelniaczami oczywiście, po niedługim czasie autko zaczeło kopcic na niebiesko i pobierac większą ilośc oleju mechanik powiedział złapały pierścienie (zapiekły się) podobno się zdarza ok zrobił dół pierścienie firmy Mahle oraz uszczelki pod miskę Elringa podobno gładzie cylindrów były w dobrym stanie (mówił że dokładnie to sprawdzał) po ponad 1tys km auto zaczeło znowu kopcic tylko na gorącym silniku teraz mam przejechane 2200km oleju zjadł moze tylko z 200ml maxymalnie ale kopci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> mocno na gorącym silniku jak postoi odpalony i dam gazu to ostra chmura jest dlaczego tak się dzieje czy to wina mechanika ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki olej zalałeś? Jak jeździłeś po remoncie? Docierałeś go czy normalna jazda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olej Motul 10W40 taki lałem też wcześniej zero dymka puszczała na 10 tys niecały litr dolewałem, przez 2 tys. delikatna jazda max do 3 tys obr. jak ją wziołem od mechanika to odrazu po remoncie troche kopciła ale mówił że to ustanie jak sie dotrze a tu coraz gorzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

morzesz mieć uszkodzone uszczelniacze zaworowe albo gniazda wypalone też to robiłeś albo uszczelke spowrotem wydmuchało pod głowicą rozbierz to i zrub kompleks i daj głowice do sprawdzenia czy nie jest popenkana gdzieś i niech ci to dobry mechanik zrobi żeby z szklanek olej spuścił i prawidłowo dokręcił śruby od głowicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedź z tym na reklamację i tyle. Masz samochód po remoncie to zalej syntetyka, a nie gorszej jakości olej. Ja bym to zrobił jak auto doprowadzisz do stanu używalności.

Kolego Tomek. W wiem, że to nie lekcja J. polskiego ale pisać:

morzesz- morze jest na północy polski. Chyba o możesz Ci chodziło

spowrotem to też troszeczkę niepoprawnie

zrUb

popenkana-

I używaj krpek, przecinków bo nie wiadomo czasami o co chodzi. Masz autko to zapewne 18lat skończyłeś, a więc J. Polski w szkole miałeś.

Edited by danielxc717

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem u tego mechanika i był zaskoczony że tak kopci przynajmniej na takiego wyglądał i tak mówił, umówiłem się z nim na przyszły tydzień zobaczymy co z tego będzie płazem tego nie puszcze, głowica była planowana i oczywiście sprawdzana uszczelniacze też są nowe hmmm ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz rachunek/fakturę? Jeśli nie to niech gość wystawi bo jak tego nie zrobi może wypiąć się na Ciebie i nici z gwarancji. Już nie raz takie coś widziałem. Umywają ręce bo nie chcą popadać w koszta, chociaż z własnej winy bądź niewiedzy i zabieranie się za coś czego nie potrafią porządnie wykonać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rachunku nie mam faktury też nie ale jest to znajomy wiem że dobry mechanik jestem z nim ugadany na przyszły tydzień będzie to robił tylko ciekawi mnie co on żle zrobił czy poprostu coś się tam dziwnego stało i tak kopci niemoge tego pojąc silnik jest po remoncie a tu takie objawy ehhh : (

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety dlatego nie lubię robić poważnych napraw u znajomych mechaników tylko idę do dobrych ale tych co nie znam co by można było ich opier...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Kolegę tak jakoś nie wypada

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Niech rozbiera i robi. Albo źle założył pierścienie albo źle rowki czyścił na tłokach (nie wiem jak to się fachowo nazywa) Uszczelniacze wiem, że można niewłaściwie założyć. Trzeba niestety przy takich naprawach mieć wprawę i doświadczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...