Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

horiz0n

kontrolka ladowania niemrawo sie swieci.

Recommended Posts

witam,

dzis zaczela mi sie niemrawo swiecic kontrolka ladowania (delikatnie mrugajac) po dodaniu gazu ok. 3k obrotow gasnie prawie calkiem. napiecie na aku przy wlaczonym silniku i wylaczonych wszystkich odbiornikach - 12.2v. obstawiam regulator napiecia, niestety nie wiem gdzie ta czesc sie znajduje i czy trzeba do jej wymiany demontowac alternator?

czy ktos moze polecic jakiegos elektromechanika z okolic gdyni, rumi, redy. z wylaczeniem magikow z hutniczej 11e

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw sprawdź przewód idący od kontrolki ładowania do alternatora.

Najlepiej zrobić mu bypass. Idzie w fatalnym miejscu i mimo pięknego wyglądu z zewnątrz w środku potrafi być sama śniedź.

Jak to nic nie da - alternator - tam masz regulator, etc. Aczkolwiek nie musi być to regulator mogą być szczotki/szczotkotrzymacze, diody, no ogólnie sporo śmiecia. Naprawianie bez stołu probierczego potrafi być upierdliwe

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy jak przewod do kontrolki ma jakiesnazwijmy przerwy, to moze to powodowac brak ladowania akumulatora?

gdzie ten przewod idzie i w ktorym miejscu sniedzieje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, ten przewód jest dopowiedzialny za wzbudzanie alternatora.

Zerknij:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okazalo sie ze winny byl szczotkotrzymacz i lozysko. koszt naprawy 190pln.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporo.

Za regenerowany delco remy lub boscha z gwarancją na 12 m-cy chcą średnio 150-200zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, wiem ze drogo. w cenniku maja 75 za rozebranie i 10 pln za diagnoze. sa drodzy i moim zdaniem srednio im wychodzi regenerowanie, poniewaz w/w alternator kupilem u nich 2 lata temu (z montazem) i byl to wlasnie regenerowany alternator. w miedzyczasie, padl jeszcze regulator napiecia ktory tez u nich wymienialem. niestety sa jedyni w okolicy ktorzy robia praktycznie od reki bez marudzenia (caly czas maja ruch!). ostatnio przy okazji zakupu rozrusznika dowiedzialem sie od czlowieka ktory je regeneruje, ze w polsce to juz nawet problemem jest kupno szczotek - praktycznie wszystko z chin trzeba importowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...