Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bodos

niski poziom oleju

Recommended Posts

Witam , wyskakuje mi na komputerze niski poziom oleju a na bagnecie jest 3/4 . Silnik suchy , check nie wyskakuje czyzby to byl czujnik poziomu oleju na misce ? dodam ze raz wyskoczy blad a po jakims czasie sam gasnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobrze sprawdzasz? na ciepłym, zimnym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobrze sprawdzam na cieplym , tak po ok 5-10 min postoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też tak się zdaża. Przeważnie po dluższej trasie. A na bagnecie jest ok. Czasem jak się wyświetli to kasuje i już się nie pokazuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mi teraz coraz czesciej sie oswieca i tez sam kasuje wiec o co kaman ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie sam czujnik który pokazuje informacje na kompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem opisywany wiele razy na forum

czujnik do wymiany

niestety zeby to zrobic trzeba miske olejowa zdjac

u mnie to samo

przejade kawalek i sie zapala

pozniej gasnie i po kawalku znowu zapala

juz sie przyzwyczailem

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha no to moze to ogarne przy wymianie oleju, dzieki za pomoc

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

U siebie w Z16xe wymieniałem czujnik - nie trzeba zdejmowac miski, wychodzi przez otwór.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to mam od kiedy kupiłem auto, przeraziłem się za pierwszym razem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nieraz na nierównościach, albo jak się samochód przechyli, a nieraz po prostu na równej drodze podczas stabilnej jazdy wyskoczy, kasuję komunikat a CHECK na MIDzie się świeci i tyle. Konsekwencji żadnych w tym nie ma o ile naprawdę mamy olej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gawlak, bez zdejmowania miski sie nie obedzie? Tez mam ta przypadlosc od jakiegos czasu. Ostatnio poruszalem kablami i mialem spokoj na 1,5 miesiaca, ale od wczoraj znowu potrafi sie blad pojawiac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobnie dwa miesiące temu. Jadąc w długiej trasie zapaliło mi się żółte ostrzeżenie o niskim poziomie. Zajechałem na stację wlałem wlałem pół litra i było ok.

Gdy wróciłem do domu okazało się że na bagnecie jest delikatnie ponad max. Tak więc olej był cały czas w normie. Od tamtej pory jest ok.

Jeśli stało Ci się to tylko raz to nie przejmuj się i olej sprawę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_loli.gif" alt=":loli:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tego co wiem w x20xev i w x25xe trzeba zwalac miske do wymiany

inne silniki nie wiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ja się teraz podepnę. Dziś wymieniłem olej na nowy ( stary to Valovoline maxlife po 10k km) na Motul 8100 X-cess'a. Przy okazji wymieniłem czujnik który świrował niezależnie czy poziom oleju był na full czy minimum. No i po odpaleniu silnika znów komunikat "za niski poziom oleju" Czy ktoś może poradzić gdzie szukać ewentualnego zimnego lutu czy coś aby wyeliminować denerwujący,pojawiający się co 10 km komunikat na Midzie???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabel sprawdz, pewnie usmazony...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanko!

Jechalem okolo 30 km na checku ze niski poziom oleju. Prawdopodobnie oleju bylo tyle co kot naplakal bo musialem gdzies miska zachaczyc i przy wymianie oleju i odkreceniu korka zlecialo moze z pol litra, ale kontrolka sie nie zapalila.

Olej zmieniony jade jade i jakby fura stracila na mocy, i to znacznie.

Co to moze byc i jak to zniwelowac?

Silnik chodzi tak samo jak przed tem tylko ta moc....jakies pomyslyy?

Silnik 1,6 16V w gazie.

Dziekowka i pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pprzytarłeś silnik....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak kolega mówi odkręć miskę i zobacz co się dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...