Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest pupil

vectra c 2,2Dti nierówna praca

Recommended Posts

Guest pupil

Witam wszystkich .

Mam następujący problem , a mianowicie nabyłem Vectre C 2,2 dti GTS i zauważyłem następujący problem ,

Rano po odpaleniu występuje krotkie drganie silnika w granicach obrotów 900 do 1000 .

Po dodaniu gazu i obrotach w granicach 1200 występuje falowanie obrotów i wtedy pojawia się jasny dym z wydechu.

Jest też założona oszukiwajka świec żarowych .

Objaw ustaje po rozgrzaniu silnika . Wydaje się , że wtedy też jakby lepiej pali .

Dodam jeszcze ,że przy wymianie filtra paliwa zauważyłem , że był on w 2/3 wysokości koloru ciemnego .

Spalanie w normie i moc też .Błędów nie ma .

Prosze o poradę bo jeden mechanik od pomp stwierdził, że pewnie pompa nie steruje kątami wtrysków i lepiej nie ruszać nic. Chociaż podobno dawkowanie jest dobre i nie ma żadnych błędów .

Moim zdaniem mogą za to być odpowiedzialne uszczelniacze wtryskiwaczy na co wskazuje brudny filtr paliwa .

Czy przez nieszczelne uszczelnienia wtrysków może się zapowietrzać i dawać takie objawy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, może się tak dziać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie masz to co napisałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pupil

Please login or register to see this quote.

Witam ponownie .

Moja vectra C 2,2 DTI jest już po wymainie uszczelniaczy pod takerami . Dwa uszczelniacze były peknięte . Pomimo wymiany problem nierównej pracy po zapaleni w okolicach 1000 do 1200 odrotów nie ustapił jeszcze . Po nagrzaniu pracuje równo .

Od wymiany przejechane około 30 km i pół zbiornika paliwa .

Mam pytanie , czy trzeba czasu aby wypłukać resztki oleju ze zbiornika . I wtedy się poprawi . Czy trzeba szukać gdzie indziej.

Przypominam , że błędów brak , po rozgrzaniu pracuje równo .

A może trzeba wyciągnąć paliwo ze zbiornika i wlać nowe czyste .

Czy może za taki objaw odpowiadać założona oszukiwajka świec żarowych podłączone do czujnika temperatury płynu .

Proszę o poradę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...