Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
matijaz666

Dziwny problem z odpalaniem 2.0.

Recommended Posts

Witam.posiadam vectre b 2.0 z gazem, na gazie nie ma najmniejszych problemów,mam instalacje brc2 generacji, gdy chce rano odpalić na benzynie jest problem, po przekręceniu kluczyka idzie pompa, odpala fajnie ale zaraz gaśnie i już nie ma opcji żeby go odpalić musze wyłączyć zapłon i poczekać ok 2 min(do momentu aż cyknie przekaźnik od sterownika ten fioletowy), przekręcam kluczyk załącza sie pompa i auto odpala jak by nigdy nic,jak sie auto zagrzeje to odpala bez najmniejszych problemów na benzynie tylko jak jest zimny,gdzie szukać rozwiązania problemu??wtryski sprawdzone, przepływka do wymiany(wsadzona podróba) bo dusi go na benzynie jak mu nacisne nagle gaz. pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek poczytaj:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ok przeczytałem, błędów żadnych nie ma niestety, podejrzana jest ta pompa paliwa bo głośno chodzi ale jak mierzyłem ciśnienie na listwie to jest w granicach 3barów.zastanawia mnie dlaczego odpala za tym drugim razem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtr paliwa powietrza,kable świece ngk wymieniane w zeszłym miesiącu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś błędy? Na przykład czujników wałków?

Ciśnienie na listwie wtryskowej jest po takim nieudanym odpaleniu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciśnienie mierzone z rana,przy kręceniu tylko(wtedy co nie chciał odpalić) kiedyś jak sie dobrze zagrzał wyskoczył błąd od wałka rozrządu ale tylko raz.tak to żadnych błędów niema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem Ci tak, jeśli wszystko inne jest ok, kable, świece, czujniki, filtry, to jest jakiś problem z układem paliwowym.

U mnie takie objawy poprzedzały pad pompy. Żeby było zabawniej, pompa na stole pracowałą poprawnie, a w zbiorniku już nie chciała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no też mi sie tak wydaje,wymienie pompe i zobaczę czy sie poprawi.pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam po krótkiej przerwie,nie miałem czasu robić z vectra ale ostatnio podłączyłem pod kompa i rano jak nie może odpalić czas wtrysku jest w granicach 6ms i w tedy nie odpala,jak wyłącze zapłon poczekam aż ten przekaźnik od sterownika cyknie i jak w tedy sprawdzam parametry to czas wtrysku jest już koło 13ms i w tedy autko odpala jak by nigdy nic, ma ktoś jakiś pomysł co to może być??jak silnik jest ciepły pali bez problemu,parametry z czujników temperatury powietrza i chłodziwa są dobre czujniki są ok.ja już nie mam pomysłu co to może być.pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...