Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
vito26

Vectra B 1.8 16v gaśnie, błąd 0100

Recommended Posts

Witam od jakiegoś tygodnia czasu Viki zaczyna gasnąć, zarówno na luzie jak i na biegu, zczytałem błędy za pomocą zworki i wyszło: 0100. Z tego co wyczytałem to przepływka. Sprawdziłem i jest ona czysta, więc co to może być?

Edited by vito26

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź silnik krokowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzięki, krokowiec był czyszczony ok rok temu. Przepustnice sprawdziłem, bo ostatnio była czyszczona razem z krokowcem i była czarna, więc krokowiec faktycznie może być brudny...

Edited by vito26

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat to, że jest czysta, nie mówi wiele o jej stanie faktycznym. Najpierw sprawdź według porady:

Please login or register to see this link.

jeśli wszystko wyjdzie Ci dobrze to zastanawiaj się nad przepływką. Dobrze, jeśli miałbyś od kogo pożyczyć na próbę, a jeśli nie to kup nowy, byle tylko oryginał, bo nasze Vectry nie lubią zamienników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co ma krokowiec do P0100?? Ewidentnie coś się dzieje z przepływką, ewentualnie łapie gdzieś lewe powietrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyczyscilem przepustnice oraz przeplywke i narazie jest wszystko ok. Tak więc temat do zamknięcia

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest błąd dokładnie z przepływki

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi na trasie wyskoczył check (0100), wiem co oznacza, posprawdzam to co sie da i to co umiem, ale co ciekawe podczas zwykłej jazdy na trasie (od 20 km/h wzwyż) się nie świecił, a zapalał się tylko na światłach (20-0km/h) jak juz stałem albo się dotaczałem -------- jaka może byc przyczyna tej zależności??

Zarówno na gazie jak i na benzynie.

I szarpania nie ma żadnego (jedynie jedno lekkie i to czasami podczas zmiany biegu z 1 na 2), też nie zgasł mi ani razu (jeszcze), różnicy w pracy silnika żadnej, ogólnie ... gdyby nie check to bym nie zauwazył że coś jest nie tak... [przejechałem tak 400km bo musiałem wrócić do domu]

Edited by maro_

Share this post


Link to post
Share on other sites

też tak miałem i to dzień przed wyjazdem na wesele 300km i tak raz się check zapalił ,potem drugi raz wszystko ok. Wieczorem samochód chce zapalić a tu lipa kręci i pali .okazało się że przepływomierz podczas odpalania pokazał 230kg zasysanego powietrza i dostosowywał do tego mieszankę i silnik zalany. Odczepiłem przpływke i odpalił na pobliski szrot zakupiłem z omegi i hula do dziś

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba zlokalizowałem przyczynę, to pęknięty jeden z tych cienkich gumowych wężyków w okolicy przepustnicy który zasysał lewe powietrze, po zrobieniu jest ok i checka nie ma (ale musze trochę pojeździć czy to na pewno to)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...