Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Falconn

Problem z zegarami

Recommended Posts

Witam, kupiłem wczoraj VB i mam pewien problem z zegarami. Otóż wskazówki świrują, z początku przy zwykłej jeździe obrotomierz jak i licznik pokazuję dobrze, po jakimś czasie występuję jakby dziwne przeskakiwanie na ząbkach.

Przykład :

zacznę mocniej przyśpieszać i wskazówka przez chwile idzie dobrze i po chwili jakby staje w miejscu. Stoi chwile po czym przeskakuje nagle z 120 do 140 i leci samoczynnie do samego końca czyli do 260 i tak już stoi. Z obrotami jest podobnie, z tym, że czasami dzieje sie tak z samym zegarem obrotomierza, czasami tylko z prędkością, innym razem z tym i tym. Nie kiedy pomaga zgaszenie samochodu i wskazówki opadną i przez jakiś czas znów idzie dobrze i sytuacja po czasie sie powtórzy. Zegar temperatury natomiast nie wskazuje w ogóle.

Czy miał ktoś podobną sytuację lub wie ktoś co by to mogło być? Od razu mówie, że koleś nie wkopał mnie, wiedziałem o tym od samego początku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co się dzieje jak na luzie wykręcisz ponad 4000 obr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, byłem teraz z ciekawości sprawdzić. Wykręciłem na luzie 4 tys i nomalnie wrócił na swoje miejsce... czasami jak zatrzymie się na samym końcu to trzeba go zgasić, przejechać sie kawałek aż zacznie się wskazówka ruszać, jak już sie rusza choć trochę w dół to można zgasić i wtedy spada i znów śmiga... dziwna sprawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

możliwe że ktos rozbierał zegary i wskazówki za głęboko wcisnął i zahaczają o tarczę ja tak u siebie miałem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak by to wyglądało. Poprzedni właściciel mówił, że próbował z tym zrobić ale mu sie nie udało a zaczęło się psuć nie długo przed tym jak go sprzedał więc już z tym nie robił. Będe próbował popatrzeć czy to nie to. Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś spostrzeżenia na ten temat to prosze pisać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trza by podpiąć opcoma i zrobić test.

Wtedy będzie wiadomo czy zegary, czy co innego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuje zrobić tak, dziś może jak się zmobilizuje to rozbiore ze swoim mechanikiem zegary by popatrzeć co tam jest nie halo. Mnie sie wydaje, że są źle złożone. Może tak jak pisał kolega karollo2 bo poprzednik chyba zmieniał podświetlenie i najwyraźniej spartaczył sprawę. Jeśli nic nie wskóram to pozostaje chyba jakiś spec elektryk i opcom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...