Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

amicus

Szarpanie na wysokich obrotach..

Recommended Posts

Witam jak w temacie szarpie mi na wysokich obrotach a dokladniej jak wcisne gaz do spodu, nie wazne czy silnik zimny czy cieply.Na benzynie bez problemu nic sie nie dzieje. Wie ktos moze o co kaman??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz coś więcej o instalacji bo tak to możemy sobie gadać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Czy ja dobrze rozumiem, na zimnym kręcisz silnik do końca?

Edited by szabrownik szrotów

Share this post


Link to post
Share on other sites

zle mnie zrozumiales nie krece na zimnym:P

sterownik stag 4 , reduktor tomasetto ,wtryski Valtec

dodam ze swiece przed chwila wymienione i bez efektu ;/

Edited by amicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

alaska? valtek to nie wróży nic dobrego. Zacznij od wymiany na regi z na valteki szkoda czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra, ale co to za silnik? Bo w ciemno lecimy troche

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tak alaska ;/ a jaka cena tych wtryskow??

silnik 1.8 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

alaska jest zbyt słaba do tego silnika, dobry reduktor np kme silver to koszt 170zł listwa reg ok 140zł dopiero wtedy możesz myśleć o prawidlowej regulacji i bezproblemowej jeździe na gazie. Osoba która wsadziła do tego auta alaskę (bardzo dobry reduktor ale nie do tej mocy) kompletnie spaprała temat.

Edited by szabrownik szrotów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

czyli nie da sie nic z tym zrobic poza wymiana wtryskow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

szkoda po prostu czasu na doprowadzanie do ładu czegoś co nie ma prawa porządnie działać, alaska będzie kulała przy tym silniku a wtryski jeszcze pogorszą sprawę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

moglbys mi wyslac linki do czesci ktore mam wymienic ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

przykład reduktora (na allegro drogo pytaj lepiej w okolicznych hurtowniach)

Please login or register to see this link.

wtryski:

Please login or register to see this link.

Jak masz więcej kasy można pokusić się o hany czerwone

Please login or register to see this link.

ale musisz cenę tego ostatniego pomnożyć przez 4 i albo pakować na szybie lub na rozdzielaczu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam!

Tez mam ten sam problem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

GAZ sekwencyjny został założony rok temu w sierpniu:)

W sobotę bylem na przeruglowanie Gazu i nic nie dało dalej szarpie na wysokich obrotach a na benzynie się nic nie dzieje:(

Inf o moim samochodzie i Gazie

Moj silnik 1.6 16V 101KM, 74 KW

Świece NGK

przewody zapłonowe JANMOR

GAZ:

Reduktor Tomasetto

Układ elektroniczny STAG 4

wtryski Walteki

jakaś pomoc z Waszej strony?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze to przejrzeć układ zapłonowy i sprawdzić czy kable nie mają przebić, oraz czy przerwa na świecy jest odpowiednia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zauwazylem tez ze kiedy wcisne gaz do spodu to zdazy sie ze nie szarpie ale wtedy miga zielona dioda od gazu czyli samoczynnie przelacza sie na benzyne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

w moim przypadku tak się nie dzieje:) tylko wtedy jest najmocniejsze szarpniecie. Na Benzynie nic się nie dzieje:

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zauważyłem ze jak przełączę z Gazu na Benzynę to nagle bym miał więcej KM a jak z benzyny na Gaz to się dławi, szarpie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a gdyby byly przewody kijowe to chyba na benzynie tez bylyb szarpniecia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

reduktor zalicza spadek przełącza na benzyne normlana sprawa gdy źle dobrano komponenty, na początku gdy są nowe chodzi teoretycznie ok z czasem ...... mamy efekty :/

Edited by szabrownik szrotów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Może komuś kiedyś pomoże:

Wiec tak 12 czerwca bylem u Gazownika sprawdził wtryski i reduktor i inne części i co się okazało ze wtryski już trochę pod upadły a reduktor do wymiany na nowy:)

Wszystko w ramach gwarancji:)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Teraz jak narazie... wszytko dobrze chodzi:)

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

pozdrawiam:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

oczywiście wymienił na poprawny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego wcześniej tez był poprawny ale do czasu:)

Teraz jak narazie jest wszystko dobrze:)

pozdr:)

Edited by Pawelek0410

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak była alaska to nie był poprawny, wtedy mógł nie wiedzieć do jakiej mocy ten reduktor daje radę, ale teraz posiadając już tą wiedzę powinien założyć chociażby silvera z kme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli prawdopodobnie u mnie pomoze to co u kolegi wymiana reduktora,jak znajde czas to smigam do gazownika ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem u goscia powiedzialem mu jak sprawa ,co i kiedy sie dzieje i powiedzial mi ze napewno to jest wina swiec albo przewodow...zapytal jakie mam swiece odpowiedzialem ze ngk 2 elektrodowe i odrazu powiedzial ze swiece huyowe i maja byc 1 elektrodowe ewentualnie jeszcze zmniejszyc im przerwe...nie wiem co o tym myslec?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego i mi tez mówił za przewody są do kitu a mam Janmora. Ale tak powiedziałem jak by były kijowe przewody to tez na benzynie tez by szarpało a nic takiego się nie dzieje wiec.... są jak narazie dobre:)

Co z tego ze wymienił u mnie reduktor i myślałem ze będzie OK i było ale co z tego jak znów to samo się dzieje:(

pozdrawiam Paweł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

należy sprawdzić jeszcze cewkę, jak wiesz że świece i przewody masz dobre, ale gdyby to była świeca to na gazie raczej też byś miał problemy. Masz nagrany oscyloskop z jazdy? Chciałbym zobaczyć jak zachowuje się ciśnienie gdy pojawia się problem.

Edited by szabrownik szrotów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...