Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Snajper91

Silnik chodzi na 3 albo na 2 "baniaki"

Recommended Posts

Witam. Mam problem odnośnie silnika. Zobaczyłem przedwczoraj że mam lekko przetarty przewód. Auto zaczęło szarpać, wczoraj nastał większy problem bo zaczął strzelać i niechce jechac tylko szarpie, czy moze to byc wina swiec i kabli czy może wydmuchało uszczelke pod głowica??

Z góry dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Który ten przewód przetarty? Stawiał bym na świece i kable ewentualnie cewkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mogłoby przez przetarte kable wykończyć świece?? Ten kabel to 3 od góry , ale pozostałe też nie należa do nowych, wiec do wymiany sa napewno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymień najpierw same kable,może okaże się że świec nie trzeba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

noż mi sie w kieszeni otwiera. Chłop widzi, że kabel przetarty, że reszta jest stara i cudów wymaga. W benzyniakach układ zapłonowy jest niezwykle ważny, wystarczy małe przebicie i juz zapłon wypada i jazda staje się ch****

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wiesz,nie wszyscy się znają

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> chociaż to powinno dać do myślenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swiece i przewody wymienione i dalej to samo... macie jakies inne sugestie co to mogło paść, dodam że check nie świeci, i auto pali duzo duzo wiecej ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że check nie świeci to nie oznacza że nie ma błędu. Podepnij się pod komputer to się okaże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozmawialem ze znajomym mechanikiem, mowil zeby auta nie odpalac zeby rozrzadu nei przestawilo, a nie jestem pewny czy juz to sie nie zrobilo, i mowil ze albo zaplon sie przestawil albo jakis 'automat' czy 'iskrownik' padł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędzej cewka zapłonowa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...