Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
tomxx

X16XEL trudny rozruch zimnego silnika, brak błędów

Recommended Posts

Witam, ostatnio zauważyłem, że moja viki po próbie odpalania na zimnym silniku trochę się podusi i zgaśnie po czym drugi raz zapala normalnie, na ciepłym silniku pali normalnie.

Czytałem o problemach związanych z rozruchem ale niech ktoś się jeszcze wypowie na ten temat...

Opcom (jak na razie) nie pokazuje żadnych błędów...

czy to początki końca czujnika położenia wałka rozrządu bądź czujnika wału korbowego?

wyczytałem,że taki objaw może dawać uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego

Edited by tomxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kable rozruchowe i świece - wymiana likwiduje multum problemów.

Poza tym pompa paliwa może się kończyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sprawdź ten czujnik. w tym temacie post 77 masz nawet video jak sprawdzać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> tylko, że Ty raczej na czujniku zamontowanym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No moja ma listwę zapłonową i świeczki....

ale na 90% obstawiam czujnik...

Dobra jak ustawić miernik ?

i co mierzyć bo film "dużo mówi"

chodzi mi po głowie (a właściwie jeden klient) podpowiedział mi sprawdź kompresję w garach... ale myślę że jak nie kopci i ma moc tą wątpie że kompresja

Edited by tomxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ustawić na omomierz, mierzy sie rezystancję

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

a gdybyś się wysylił i troche poczytał ten temat gdzie dałem linka to bys wszystko wiedział ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki:>

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie akurat było tak że jak wymieniłem świece, egr zaślepiłem to lepiej pali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dniach.. jak zrobię michę olejową to pomyślę o oplu;> bo póki co drugi samochód stoi do robienia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie był czujnik wału korbowego, wtyczka zalana olejem bo filtr oleju był nad tym czujnikiem, po wymianie rewelacja.

Edited by Krzysiek23c

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co może być jak silnik jest gorący nieraz zanim zapali pokręci silnikiem 2,3s. Jak zimny od strzała . Czujnik temperatury ? wskazówka pokazuje mi na desce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...