Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gracyja

X18XE1- zawór elektromagnetyczny przełączania kolektora ssącego.

Recommended Posts

Cześć i witam.

Zawór elektromagnetyczny przełączania kolektora ssącego , na jak długo powinien otwierać te całe klapki ?.

Czy to jest jakiś krótki cykl tzn. otwarcie i od razu zamknięcie, bo u mnie tak właśnie jest ,czy może przy wyższych obrotach powinien być cały czas otwarty ?.

Please login or register to see this quote.

UMIESZ LICZYĆ ?.

LICZ NA SIEBIE.

DZIĘKI ZA POMOC

Edited by gracyja

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co Ty się tak ciśnieniujesz?? Sprawdzę Ci jutro.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoko bulek68, już wszystko wiem.

A propos ''ciśnieniowania'' to myślę,że Ty też Miałbyś lekkiego nerwa jak Byś widział,że blisko sto osób przeczytało Twego posta i zero, choćby najmniejszej podpowiedzi.

HEJANA.

Edited by gracyja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To super że się z ty uporałeś

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jakie wnioski?? Jak działa to poprwanie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak działa poprawnie ale wszystko zależy od obciążenia silnika tzn. że na postoju tego się nie wykuma i z tąd były moje wątpliwości co do poprawności działania tego zaworu elektromagnetycznego,acha zapomniałem dodać że mój zawór szwankował i wstawiłem używeczkę za 30 zł,bo nówera to ok.300 zł.

No a teraz to ruszam z miejsca i do 2000rpm jedzie,powyżej zaczyna się zbierać a po przekroczeniu 3000rpm przełącza się krótki dolot i wtedy to już jet zabawa.

Edited by gracyja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jeśli na postoju nie można ogarnąć tematu to jak Tobie się z tym poradziłeś??

Jak doszedłeś że Twój zaworek nie działa jak trzeba?? Gdzie to tak tanio kupiłeś i jak tego szukać?? Alledrogo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No więc jak pewnie Wiesz powyżej 3000 rpm-ów dolot w kolektorze ssącym zmienia się z długiego na krótki poprzez zmianę położenia klap w kolektorze ssącym,które to właśnie są przełączane za pośrednictwem tegoż zaworu.

Skąd wiem,że mój był ''padnięty'',ano w czasie jazdy powyżej 3000 rpm nie było u mnie jednostajnego przyspieszania tylko takie zmienne tzn.silnik ciągnął i popuszczał ciągnął i popuszczał i to właśnie nie dawało mi spokoju.

Sam elektrozawór kupiłem na szrocie.

I tak to wygląda.

Zamykamy temata.

Edited by gracyja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...