Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest pH1

problem z moca 2.2 DTI

Recommended Posts

Guest pH1

witam.

mam problem z moca silnika, podczas normalnej jazdy silnik pracuje wzorowo-pracuje cicho ,rowno,bardzo malo pali. sytuacja sie zmienia gdy wciskam gaz "do dechy" ,po chwili odcina mi moc silnika, a na desce wyswietla sie zolta kontrolka-samochod z kluczem. w instrukcji(niemieckiej) wyczytalem, ze to problem z elektronika lub tez immobilaizer ,lecz sytuacja zachodzi tylko w momencie mocnego dodania gazu. po wylaczeniu i ponownym wlaczeniu silnika problem znika.

Czy ktos moze mi udzielic informacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie masz nadwozie? kombi?

być może to elobau

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pH1

nie, to hatchback

Edited by pH1

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz sie podpiąć pod kompa, trzeba błędy odczytać

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak przy pełnym bucie to coś ze sterowaniem turbiną? pewnie przeładowuje...generalnie warto odczytać co to, gdyby to był elobau to by mu raczej zdychał

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pH1

wlasnie tylko przy solidnym bucie i nie zdycha, tylko spada moc dokladnie jakby odlaczal turbine, poniwaz jedzie normalnie tylko nie ma kopa i troche wiecej pali. czy turbina moze byc walnieta?

Edited by pH1

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbina nie musi byc walnięta,sprawdz co to za błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz wezyki z podcisnieniem podejrzewam blad p 0234 przeladowanie lub niedoladowanie turbiny zobacz wezyk ktory odchodzi od zaworu erg potrafi sie przetrzec o plastikowa gorna oslone silnika wystarczy mala dziurka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm miałem podobny problem w 2.0 dti, ale przy wymianie filtra paliwa okazało się że była tam woda i po wymianie już się nie włączał samoczynnie "od niechcenia". Natomiast włączał się też awaryjny przy wysokich obrotach, pomogła wymiana rur dolotowych do intercooler, które miały niewielkie dziury. To mój pierwszy post więc nie dissujcie mnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edit: błędy na kompie wykazywały również jakieś przeładowanie, już nie pamiętam dokładnie, ale po wymianie rur komputer wolny od błedów

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by draminiak

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam wszystkich ja mam podobny problem z moja vectra c 2.2 dti 2004 rok przejade kawalek i traci moc ledwo jedzie i zapala sie auto z kluczykiem zgasze auto i zaapale i znowu to samo ale problem znika gdy zapalam rano zimny silnik wtedy slychac ladnie turbinke jak gwizda aha gdy staje sie mulowata to wtedy strasznie kopci i dym jest koloru lekko niebieskawego tak mi sie wydaje

bede bardzo wdzieczny za wszelkie rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

... podepnij się pod kompa, spisz kody błędów.

Potem porozmawiamy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Myślę, że powinien działać na tym forum jakiś bot który z automatu by odpisywał na takie posty: "Samochód z kluczem? Zrób najpierw diagnostykę, zczytaj błędy a potem wróć do nas. Forum vectraklub to nie forum wróżek". Przecież to jakaś plaga ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

"Tonący brzytwy się chwyta" jak mówią i wiele w tym prawdy. Zazwyczaj każdy w takiej sytuacji wręcz wymaga minimum prawidłowej diagnozy jeśli nie naprawy samochodu właśnie poprzez forum.

Nie wiem czy da się to zrobić z automatu ale pomyślimy o tym niebawem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...