Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomxx

X16xel Startuje z 4 tysiącami obrotów

Recommended Posts

Witam,

Silniczek X16XEL prz(VB przed FL)

Po odpaleniu łapie 4 tysiące obrotów i stoi jak wryta w te obroty..

check pokazuje

P0443 - Za niskie napięcie zaworu odpowietrzającego zbiornika

(02) - Obecny

Po odłączeniu jednego wężyka od zaworu odpowietrzającego(wężyk który wchodzi do bloku silnika) baku paliwa i zaślepieniu go nadal ma te 4 tysie,

po zaślepieniu został zdjęty wężyk podciśnienia który wchodzi do bloku silnika(po tej samej stronie) i lekkim przytknięciu go do wejścia silnik zaczyna normalnie pracować..

Jakieś rady?

Share this post


Link to post
Share on other sites

może gdzieś lewe powietrze łapie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolektor dolotowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

u ojca była guma pęknięta miedzy przepustnica a kolektorem dolotowym

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wtedy dostawał zbyt dużej ilości powietrza i wariował?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak właśnie sie dzieje przy peknietej gumie, ja juz przechodziłem to dwa razy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> wzrokowo jest ciężko dostrzec pękniecie, ale słychac wyraźny świst zasysanego powietrza z okolic tej gumy. A jeszcze co możesz zrobić to odkrcic rurę dolotu za puchą filtra i ja zatkać, jak silnik nie zgasnie tzn, że lewe powietrze, no i potem szukać którędy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

edit - a pęknięta guma wygląda tak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

27102011324.jpg

Edited by rybkins

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie.

Guma od przepustnicy. Tylko, że nie musi być od razu pęknięta - może być zagięta i dostaje lewe powietrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam

100% guma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okaże się to w poniedziałek.. .bo samochód stoi gdzie indziej....

Dzięki za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest przypadek z tej porady :

Please login or register to see this link.

silnik 1,6 przed liftem

ja mam silnik poliftowy X16XEL i przepustnicę mam na górze a słyszę świst przy lekkim dodawaniu gazu ale nie przy przepustnicy a z lewej strony jak za rozrządem jakby była nieszczelność przy kolektorze dolotowym. miał ktoś taką przypadłość? wrzuciłbym filmik ale słychać głównie chroboczący alternator (miesiąc po wymianie na regenerowany ;/)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...