Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest BLAUGRANA

proszę o pomoc

Recommended Posts

Guest BLAUGRANA

jestem posiadaczem viki od niedawna juz 2 razy zaświeciła mi się kontrolka czek engine podczas jazdy.przy dość mocno wciśniętym pedale gazu.po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu kontrolka się nie zapala.po podłączeniu pod komputer mechanik stwierdził ze jest zapchany kolektor ssący.czy to zapchany układ powoduje tą usterkę czy może to być coś pozatym.czy całkiem coś innego.z góry dziękuję za pomoc.vectra b 2,0 dti 1999r

Edited by BLAUGRANA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto kolektor wyczyscic duzy koszt to nie jest. Dowiedz sie jaki to dokladnie kod bledu jest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BLAUGRANA

dzięki za zainteresowanie.kody błędów to p0105, p1100, p0400.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza

0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP

0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR

Edited by ADi999

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BLAUGRANA

czy to znaczy że są 3 różne usterki?czy może powoduje je jedna wada?dzięki adi

Edited by BLAUGRANA

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moze oznaczac walniety przeplywomierz czujnik cisnienia doladowania i brak podcisnienia. Sprawdz przewody podcisnienia wyczysc egr, czyjnik doladowanie i przeplywke na poczatek

Share this post


Link to post
Share on other sites

0105 i 0400 mogą ale nie muszą byc połączone

0100 - wymiana przepływomierza powietrza /koniecznie oryginał bosch/

0105 - czyśzczenie kolektora ssącego i czujnika ciśnienia w tymże kolektorze - jeśli to nie pomoże to wymiana czujnika

0400 - o tym jest już encyklopedia napisana na forum - szukaj w przypiętych tematach w dziale VB-diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BLAUGRANA

dzięki za odpowiedzi.odstawiłem do zmajomego juz czyści i sprawdza zobaczymy czy to pomoże.pozdrawiam

witam pomownie.po wyczyszczeniu kolektora problem nie ustąpił.egr według mechanika ok.ten mały siłownik po prawej stronie kolektora jaki powinien miec zakres ruchu?bo u mnie prawie wogóle nie można nim ryszyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prawej stronie kolektora jest siłownik klapek zawirowań i lekko on chodzi jeżeli czyściłeś kolektor ssący i klapki chodzą lekko a powinny to sam siłownik zatarty uszkodzony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...