Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Tomek.W

szlif bloku słabe ciśnienie sprężania

Recommended Posts

Witam ostatnio dokonałem z ciekowości pomiaru ciśnienia spręrzania na cylndrach w silniku X20xev i wyszło tragicznie między 8 a 10 bar, i mam pytanie ile kosztuje szlif bloku silnika i nowe tłoki na pierwszy szlif , przyspieszenie samochodu jest prawidłowe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

szlif na nadwymiar razem z tłokami firmy MAHLE i pierścieniami, plus osadzenie korbowodów na gorąco - około 1200zł ( pewnie w zależności od regionu).

ale u Ciebie raczej głowica, zawory nie trzymają.

próbę olejową robiłeś ?

oleju dużo przepala ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też bym stawiał na górę, bo szlify i tłoki to poważna sprawa a głowice zrobisz taniej, więc może lepiej od tego zacząć

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie oleju wogule nie spala nic narazie jeszcze nic nie rozbierałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jak jest mocny i nie pali oleju to zostaw go w spokoju

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo po prostu zmierz sprężanie innym sprzętem bo ten może być wadliwy

Share this post


Link to post
Share on other sites

narazie puki chodzi niemam zamiaru nic robić tylko na przyszłość chciałem sie dowiedzieć

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jeździj i się na razie nie przejmuj

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam sprawa rozwizana problem lezał po stronie zaworu EGR zaślepiłem go i jest ok trudne odpalanie znikło i przyspieszenie jest dużo lepsze i to sporo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...