Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jaca376

Czasami ciężko odpala

Recommended Posts

Witam serdecznie. Jestem nowym użytkownikiem forum, ponieważ od niedawna jestem posiadaczem Opla Vectry B. Rocznik 2.0 DTI r. 2001r. Wiem, że pewnie tamat był wałkowany wielokrotnie ale jeszszcze do końca nie zorientowłem się co i gdzie szukać więc prosze o pomoc. Czasami autko trzeba dłużej kręcić jak jest bardzo ciepło na dworze (po owrocie z pracy) gdy np. rano raczej nie ma problemów z odpaleniem. Czyżby to była oznaka powoli kończącej się pompy o której już różne rzeczy słyszałem? I drugie pytanko: Jak jest z awaryjnością tych pomp po 2001 r. produkcji auta. Pozdrawiam.

//edit SEBA

Tworząc konto akceptowałeś regulamin, którego jeden z pkt. mówi o konieczności zapoznania się ze strukturą forum.

Radzę zacząć od poczytania w Technika -> Vectra B -> VB-Diesel co i jak odnoście pomp, usterek itp. historii.

Przenoszę.

Edited by SEBA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłaczałeś auto do kompa? Byc może świece żarowe lub inny elemant tego układu bo mam podobnie w zafirze i komp wywala błąd układu żarzącego

Po za tym nie ten dział kolego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega od ktorego kupilem twierdzi że jemu sie tak nie dzialo. Jeszcze nie podlączałem. Sprawdzę w przyszłym tygodniu. Jestem tu nowy i dopiero rozkminiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> . Sorki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a check wywala ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie.nic sie nie dzieje.Tylko dlugo trzeba krecic jak jest cieplo na dworze. Moze czujnik temperatury silnika/plynu chlodniczego. Temperatura silnika nigdy nie dochodzi do 90 stopni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nigdy nie dochodzi do 90stopni to termostat do wymiany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...