Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Spawacz

Problem hamulce:( (dodana diagnostyka)

Recommended Posts

Slabo hamuje tyl + przod po wymianie tarcz i klockow i do tego przy hamowani na wiekszych predkosciach drzy kierownica.

Przy bardzo mocnym hamowaniu mocno znosi samochod w prawa strone jak by tylne kolo mocniej hamowalo.

Co jest grane?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nowe tarcze miałes w oleju czy malowane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nowe tarcze byly w oleju- przednie tarcze o ile pamietam to dawalem chyba cos kolo 200zl za komplet, klocki przednie cos kolo 65 zl za szt.

a tyl to tylko klocki wymienialem 45 zl za szt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dałeś się ułożyć klockom i tarczom po wymianie czy od razu było ostre hamowanie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przez okolo tydzien jezdzilem bardzo spokojnie hamulce delikatnie przez okolo 300 km.

Zawsze staram sie nie urzywac zbyt ostro hamulcow.

Jak jest juz naprawde cieplo hamulce nabiora temperatury to naprawde ostro trzeba dusic zeby sie zatrzymac przy wiekszych predkosciach

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

a dobrze tarcze z oleju oczyściłeś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierwsze to to czy dobrze wyczyscił tarcze , a drugie to czy sprawdziłes czy tloczki nie sa zapieczone..bo ten co działa ściąga na swoja stronę a ten zapieczony ni hamuje i samochód leci w kierunku działającego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Podaj producenta i jakie dokładnie to były części.

Share this post


Link to post
Share on other sites

możliwe ze tłoczek był brudny i na siłe go włożyłeś i teraz nie wysuwa sie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no koledzy. Kolega Spawacz pisze ze juz tydzien jezdzi. Wiec jaki oleju juz dawno nie ma. Zaraz po zalozeniu ja rozumiem ale po tygodniu. Trzeba sprawdzic tloczki wymienic i odpowietrzyc uklad.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Właśnie to klepałem w klawiaturę i mnie uprzedziłeś. Ja miałem walnięta\y sterownik pompy ABS i tylko przód hamował .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlopaki tarcze sa tluste ja ich nie wymienialem tylko mechanik. Juz dawno je wymienialem i nie wiedze zadnej poprawy w hamowaniu. Co do firmy to nie pamietam z gornej pulki to one nie bylu.

Tak naprawde to juz nalatalem na nich prawie 60 tys. klocki i tarcze nie maja prawie wogole sladu zurzycie po takim przebiegu to powinny byc juz do wymiany?;>

Nigdy jakis mnie mialem czasu wrocic do tematu teraz mam troche czasu wiec chce to poprawic bo mi sie to nie podoba chwila nie uwagi i wjade w tylek komus.

Ostatni widze z jak wylaczy sie ssanie a ja trzymam pedal hamulca do podlogi to potem hamulec wpada mi odrazu polowe do podlogi w raz z tym jak ssanie sie wylacza.

Co do absow to wogole nie dzialaja a jak dzialja to jak jest mokr albo pada sniek i jest okolo -5 stopni i to dzialaja tylko do pierwszej dziury jak wiade. Dzialaja tylko jak jest zimno albo naprawde goraco ale dziaja przez pare km czasami kontrolka zgasie po jakiejs chwil sie zapali spowrotem.

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tłuste tarcze ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To dodaj delikatnie gazu i zobacz czy pedał stwardnieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak tarcze sa tluste? Uklad byl odpowietrzany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

po wylaczeniu ssania pedal juz jest caly czas taki sam nawet jak dodaje gazu.

Wczoraj sprawdzaelm tarcze nie sa suche jak zagarne reka sa delikatnie zatluszczone caly czas.

Uklad niby byl odpowietrzany.

Edited by Spawacz

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jest coś nie tak one nie powinny być zatłuszczone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Może jest wyciek i to płyn hamulcowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pozim plyno tak jak kupilem a najezdzielm juz 100 tys jest caly czas w normie nie ma zadnych ubytkow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wszystkie cztery tarcze sa tluste? Byc moze masz lekki wyciek plynu i sika na tarcze. Nie czekaj z tym zanim stanie sie cos zlego. Gumowe oslonu przeglubow cale?

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wszystkich nie sprawdzalem zerkalem tylko na przednia od strony kierowcy jest tlusta przegub byl w zeszlym roku wymieniany ale ostatnio widze ze na alusach sa czarne plamy jak by cos kapalo ale czy kapie na same tarcze tego nie wiem;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po 60 tysiącach przejechanych to nawet jakby tarcze nie były wyczyszczone to teoretycznie zatłuszczone klocki powinny się wypalić-wygrzać. Obie tarcze są zatłuszczone czy tylko ta z przeciwnej strony w która ciągnie samochód przy hamowaniu? Jezeli ciągle śa tłuste to tylko np uszczelniacz tłoczka może powoli popuszczac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czego bysmy teraz nie wymyslili to od tych naszych rad samo sie nie naprawi. Sciagaj kola i do roboty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zgadywanki ciąg dalszy; Może z łożyska smar się wytapia i dlatego tarcze są tłuste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo tego ze tluste to wyglada wszystko jak by dopiero co byly wstawione przy takie proporcji to mozna smialo powiedzien ze na kolckach to polatam jeszcze jakeis 200 tys.

Sprawdzaelm tylko jedna tarcze, jutro zabacze jak reszta wyglada

Koledzy moze zrobmy inacze jezeli pojade na diagnostyke kosz okolo 20 zl to czy znajda co jest nie tak?

Bylem ostatnio sprawdzic zawieszenie 20 zl zaplacilem koles wszystko mi powiedzial co jest do wymiany.

Nie wiem jak z hamulcami ale skoro na monitorach bedzie pokazywac slabe hamulce to powinni zerknac co tam siedzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...