Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cray

Po wjechaniu w kałużę pojawiły się kontrolki

Recommended Posts

Witam,

Wczoraj kupiłem śliczną Vectrę, przed kupnem odwiedziłem ASO by wykonać diagnostykę + podnośnik.

Nie znam się na tym ale widziałem, że poznajdowało jakieś błędy, które mechanik skasował tłumacząc, że to były błędy, które się kiedyś pojawiły ale nie były już aktualne.

Wieczorem testując autko na nieoświetlonej drodze wjechałem z dużą prędkością w niezauważoną zalaną ulicę. Po kilku godzinach wsiadłem do auta przekręcam kluczyk (bez odpalania), a tam:

Please login or register to see this image.

Nie jestem pewien, czy wcześniej też pojawiała się ta żółta ikonka silnika po prawej. Co do samochodu z kluczem to raczej nie ma wątpliwości, że go wcześniej nie było.

Po odpaleniu wszystkie kontrolki gasną ale auto się dziwnie trzęsie, szarpie, dopiero po ruszeniu jest OK.

Proszę o pomoc, bo póki co jestem załamany. ;/

Wydaje mi się, że to wina tego wjazdu z dużą prędkością w mega głęboką kałużę. ;/ Czy to szarpanie to wina dostania się gdzieś wody?

Chciałbym sprawdzić to kompem i skasować ten błąd ale czytałem trochę co bym musiał kupić i dużo jest dla aut do 2004 roku albo nie ma Vectry albo tylko diagnostyka silnika, a nie chcę wydawać znów kupy kasy w ASO. :(

Edited by cray

Bez ponownego podlaczenia pod komputer sie nie obejdzie. Mozesz ewentualnie poprosic na forum kogos z opcomem z twojej okolicy. Tak napewno bedzie taniej.