Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest jacekw80

VC kombi 1.9 150km - proszę o ocenę

Recommended Posts

Guest jacekw80

proszę o ocenę tej vectry:

Please login or register to see this link.

Ma ładny jasny środek.

Robię mało kilometrów rocznie jakieś 12-15 tyś więc zastanawiam się czy nie lepiej jest w benzynie np.:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba do tak niskich przebiegów bardziej opłaca sie benz + ew. LPG, to co zaoszczędzisz na ON wrzucisz w serwis

1. + taki że polski salon ale chyba to auto jeździło we flocie przebieg sądze ze do sprawdzenia

2. bogato wyposażony, starszy i z jeszcze niższym przebiegiem

Ja bym się bardziej skłaniał do benzynki chociasz 1.8 do kombi może sprzwiać problemy przy wyprzedzaniu ale serwis powinien być tańszy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

też bym się skłaniał do benzyniaka, na wypasie, pl salon, mały przebieg, do sprawdzenia, 140 km da radę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy twoich rocznych przebiegach i jezeli autko ma jezdzic w miescie najrozsadniejszym wyborem byla by benzyna. Vectra z benzynowym motorem ladnie wyposazona jak na polski salon. Jednak jezeli wiekszosc kilometrow robisz po za miastem i cenisz sobie dobre osiagi to wybierz diesla.Acha Vectra z dieslem nie ma parktronica jak jest w opisie. Oba autka oczywiscie sprawdz komputerem przed kupnem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To jeszcze zależy czy te przebiegi robisz na dłuższych trasach czy po mieście.

Ja mam VC kombi z tym silnikiem 1.8 140KM (Z18XER) i jest całkiem OK - jedyne co moim zdaniem jest problemem to skrzynia biegów która ma tylko 5 przełożeń i w trasie brakuje 6-go biegu.

Ta w ogłoszeniu to niby COSMO - xenony, skóra, podgrzewane fotele, pełna elektryka i nawet panel audio z tyłu ale nie ma klimatronika dwustrefowego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pamiętaj tylko że Opel nie zaleca instalacji LPG do silnika Z18XER i jakbyś chciał montować to trzeba uważać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak juz koledzy popisali, zalezy ile jezdzisz, benz bedzie tanszy w eksploatacji a jak braknie mocy to mysle ze taniej niz diesela bedzie go mozna "podleczyc" poza tym ten przebieg robi wrazenie ale dokladne sprawdzanko przed kupnem to podstawa!!!

Mnie osobiscie podchodzi ten benzyniaczek ladniej sie prezentuje szkoda ze zaden nie ma climatronica ani Navi ale coz ....!!!!!!!!!

Please login or register to see this quote.

raczej nie skorka obczaj dokladnie ostatnie fotki tez tak myslalem ze to skora ale nie zwykla jasna tapicerka!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jacekw80

Please login or register to see this quote.

Czy są w związku z tym jakieś problemy? Jeśli będzie to benzyna to na 99% będę chciał ją zagazować.

Trochę przeraża mnie ogromna sylwetka tego kombiaka. Ciagle się zastanawiam czy nie lepszy byłby hatchback ewentualnie astra kombii. Moja rodzinka to dzieciaki 2 i 4 latka + oczywiście żona (czasem też teściowa). Dla teścia nie ma już miejsca chyba że zafira 7 osobowa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Edited by jacekw80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak zamontujesz dobrej jakosci instalacje LPG u dobrego fachowca to nie ma zadnych przeciwskazan do pracy tego silnika na LPG. Gniazda zaworowe sa raczej odporne na wypalanie. Luz zaworowy kompensowany hydraulicznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to zalezy czy lubisz jeździć wygodnie , astra to segment kompaktowy ale za to za cene np: rocznik 2007 VC kupisz astre 2008, ja mam VC kombi wożę powietrze w bagażniku ale są takie chwile że bagaznik przydaje się np: przewoziłem lodówkę gdzie za taki transport w wawce chcieli 50 pln , jak wspomniałem wszystko zależy kto co lubi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ten diesel ma pełny climatronic dwustrefowy a benzyniak klimatyzację automatyczną

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co do hydraulicznej kompensacji luzow zaworowych mialem na mysli silnik Z18XE a nie jakis tam Z18XER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale tutaj jest konkretna VC z silnikiem XER a nie XE - nie mieszaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kupując kombi zastanawiałem się czy wykorzystam tak duży bagażnik, dziś już wiem, że przy dziecku (czyt. wózki, rowerki i inne pierdoły) duże auto bardzo ułatwia jakikolwiek wyjazd

Share this post


Link to post
Share on other sites

no pewnie , że jeśli się ma małe dziecko to nadwozie kombi to podstawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sorki . Zamieszalem. Oczywiscie jak kolega Koola napisal silnik ma oznaczenie Z18XER i ma reczna regulacje luzow zaworowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulacja luzu nie jest jakims wielkim problemem, po kupnie auto idzie na warsztat do gazownika zeby ustawic dobrze mieszanke i pozniej ustawianie luzu - i masz spokoj na jakies 30.000km. Koszt ustawienia luzu od 150zl do maksymalnie 650 zl w zaleznosci od tego ile jest roboty.

Przerabiam ten sam temat w niemal blizniaczym Z16XEP w merivach i astrach III - zrobione raz porzadnie nie sprawia problemow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...