Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Guest bobek358

ciągłe awarie zaworu nagrzewnicy

Recommended Posts

Guest bobek358

Witam

Mam ostatnio problem z moją viki 1,8 16v 115 kucyków.

Wymieniałem już 2 raz zawór nagrzewnicy (ten z 3 końcówkami i jednym podciśnieniem do otwierania i zamykania).

Pierwszy marki Topran wytrzymał chyba 2 dni, więc kupiłem markowy febiego i wytrzymał z 5 miesięcy i znowu zaczął ciec.

Co może być przyczyną padania tego zaworu? W piątek muszę wymienić, ale nie wiem czy ma to sens skoro kolejny też pewnie zaraz padnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie miałem tak samo jak Ty kolego.

Oryginał padł,wymieniłem na Toprana z tym że on nie ciekł a nie chodziła w nim membrana i z ogrzewaniem był problem.

Wymieniłem na FEBI-ego jakieś 2 miesiące temu i zaczął mi płyn uciekać a jak zrobiłem głowicę tydzień temu i przyszły upały to w ogóle nie wiedziałem co zrobić ( pomyślałem że głowice fachowiec sp*****zielił) bo tak płyn ubywał.

Teraz wstawiłem firmę Dello bo taki mieli od ręki ale płyn nie ucieka i ogrzewanie jest ok.

Czy wytrzyma długo - tego nie wiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam ten sam problem juz drugi zawror wymienilem i znowu padl co moze byc przyczyna, moze byc np korek od zbiorniczka wyrownawczego ??

Czy niestety UPG ?? PROSZĘ O ODPOWIEDŻ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. I ja mam ten sam problem. W 2006 wymieniłem na oryginał, wytrzymał do lutego 2013. Wtedy wymieniłem na FEBI i wytrzymał do czerwca 2013. Znowu wymieniłem na FEBI i wytrzymał miesiąc. Tydzień temu wymieniłem na kolejny nowy FEBI i już mi dzisiaj puszcza. Korek zbiorniczka wymieniony na nowy.

To nie będzie wina zaworów, tylko coś z układem, za wysokie ciśnienie pewnie. Od czego zacząć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam u mnie UPG, podjedz do jakiegos do mechanika ktory ma przyzad do sprawdzania zawartosci spalin w ukladzie chlodzenia i wyjdzie czy UPG czy tez cos innego. Ja podjechalem moment i bylo wiadomo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PO konsultacjach z trzema mechanikami, ostatnia próba, tym razem z oryginałem, jak padnie, vectra idzie na złom:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...