Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest wirus400

Nie podpięty przewód oraz błędy silnika

Recommended Posts

Guest wirus400

Witajcie

Nie jestem mechanikiem i dlatego potrzebuję porady. Mam problem z autem a mianowicie czasami zdarza mu się ciężko odpalać (tak jakby zalewało mu silnik). Sprawdziłem sondę i parametry pracy wydają się ok. Po obejrzeniu silnika znalazłem nie podpięty jeden przewód i nie wiem czy to coś poważnego (po zatkaniu go nic się nie dzieje) To tej przewód:

Please login or register to see this image.

A tak przy okazji to mam takie błedy:

0201 uszkodzony obwód wtrysku 1

0203 uszkodzony obwód wtrysku 3

0130 sonda lambda

0110 czujnik temperatury powietrza

0100 przepływomierz

0135 uszkodzony obwód grzania sondy

0136 za wysoki sygnał sondy

Generalnie pytanie takie, czy faktycznie muszse wszystko wymieniać czyli przepływomierz, sondę i czujnik czy błędy są np wynikiem złego dzialania jednego z nich. Jak to sprawdzić ??

Z góry dziękuję za pomoc.

Patrząc na stan instalacji elektrycznej to zaczął bym od jej porządnego sprawdzenia, poizolowania.

Wydaje mi się że tu mogą tkwić problemy. Kable od wtrysków znajdują się pod tym czarnym plastykiem i czasem lubi im parcieć izolacja a że również tamtędy idzie kabelek od przepływki to bardzo prawdopdoobne że właśnie tam tkwi problem.

A tego przewodu nie kojarzę, możesz napisać gdzie idzie albo dać jakąś inną fotkę?