Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest grzes1977

słabe działanie wspomagania kierownicy

Recommended Posts

Guest grzes1977

Witam Panowie ponownie.

Tym razem mam problem ze wspomaganiem kierownicy...mianowicie podczas skręcania nie zawsze odbija mi kierownica do jazdy na wprost.Ciężko pracuje i na postoju i wczasie jazdy...aż strach jezdzić.

Do tego przy skrętach czuć na kierownicy jakiś stuk,nie zawsze ale jest....

Co to siędzieje?

Płyn jest jak potrzeba i na postoju kiedy skręcam kierownicą słychać pracę jakiegoś silniczka czy pompy...więc chyba jest dobry.

Dzięki za rady.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam identyczny problem ,czy kolega naprawił wspomaganie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wigo popatrz np.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam - jezeli masz łozyska na amorkach zdrowe i sprezyney tez to pozostaje maglownica , czy nie ma wycieków lub luzu na boki i sprawdz listwe od strony kierowcy czy korozja nie bieze bo moze byc opór na docisku i dlatego moze miec ciezko do powrotu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jaką listwe kolega ma na myśli od strony kierowcy?.Magielek nowy od Laubera,sprężyny i łożyska nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam - chodzi mi to miejsce gdzie sie reguluje luz na przekladnie po przez srube która dociska plastikowy docisk przyciskajacy maglownice i ona jest od strony grodzi i przy wieloklinie(po jego stronie) jak bedzie za mocno dokrecona to bedzie ciezej chodzila maglownica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dołączę się do tematu. U mnie też ciężej chodzi na postoju a dodatkowo jak silnik jest na biegu jałowym to jak kręcę w miejscu kierownicą to światła przygasają i to dość mocno. Jak dodam gazu to jest ok. U Was też tak jest - czy mi kończy się dodatkowo alternator albo coś innego :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Please login or register to see this link.


Ze światłami mam podobnie,tylko z tą rożnicą że jak podnoszę obroty silnika to również świtła mrugają podczas kręcenia kierownicą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przygasanie świateł to normalka , ja mam tak samo . Wspomaganie pobiera bardzo dużo prądu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadza się ,tylko kolega napisał że jak dodaje gazu to światła przestają mrugać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...